
Η νέα γενιά της 911 Turbo S παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση του Μονάχου με το καινοτόμο twin-turbo T-Hybrid σύστημα, το οποίο αποδίδει συνδυαστικά 711 ίππους, με το αυτοκίνητο να σημειώνει χρόνο-ρεκόρ στην πίστα του Nürburgring.
Πίσω από το τιμόνι της νέας, υβριδικής Porsche 911 Turbo S κάθισε ο Jörg Bergmeister, Brand Ambassador της Porsche, ο οποίος κατέγραψε επίδοση 7.03.92, βελτιώνοντας τον χρόνο του μοντέλου κατά 14 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του.
Εκπρόσωπος της Porsche επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο φορούσε τα στάνταρ ελαστικά Pirelli P-Zero R N-spec, ενώ η δεύτερη διαθέσιμη επιλογή είναι τα Goodyear Eagle Supersport 3R. Και τα δύο είναι ελαστικά με καλή πρόσφυση, αλλά όχι αποκλειστικά σχεδιασμένα για πίστα, γεγονός που καθιστά ακόμη πιο εντυπωσιακό τον χρόνο γύρου της 911 Turbo S.
BUY NOW

Ο ολοκαίνουργιος υβριδικός κινητήρας αποδίδει 711 ίππους (523 kW) και 800 Nm ροπής, καθιστώντας το 911 Turbo S το ισχυρότερο 911 παραγωγής μέχρι σήμερα. Το νέο T-Hybrid σύστημα (που έκανε το ντεμπούτο του το 2024 στην 911 Carrera GTS) με δύο ηλεκτρικά eTurbos, εξασφαλίζει ταχύτερη απόκριση και εντυπωσιακή αύξηση ισχύος σε σχέση με τον προκάτοχο.
Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο PDK 8 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης PTM, επιταχύνει από 0–100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ τα 200 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 8,4 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 322 χλμ./ώρα.

Παρά την προσθήκη υβριδικών στοιχείων, το νέο 911 Turbo S ζυγίζει μόλις 85 κιλά περισσότερα από τον προκάτοχό του. Ο Brand Ambassador της Porsche, Jörg Bergmeister, δήλωσε ότι «παρά το επιπλέον βάρος, το αυτοκίνητο είναι πιο ευέλικτο, με καλύτερη πρόσφυση και σαφώς ταχύτερο σε κάθε τμήμα της πίστας».
Αυτός είναι ο ταχύτερος χρόνος γύρου για 911 εκτός των GT2 και GT3 μοντέλων. Ο χρόνος της Turbo S είναι περίπου 7.6 δευτερόλεπτα πιο αργός από το 6:56.294 που πέτυχε ο Bergmeister με τη νέα 911 GT3.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ