Αποκλειστικά για την πίστα: Ντεμπούτο της Mercedes-AMG GT Track Series

Mercedes-AMG GT Track Series

Με 724 ίππους, η ειδική αυτή έκδοση της Mercedes-AMG GT είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο που έχει προσφέρει η AMG σε ιδιώτες αγωνιζόμενους, και θα κατασκευαστεί σε μόλις 55 αντίτυπα.

Πρόκειται για μια παραλλαγή της σειράς Black Series, με τη διαφορά ότι η Mercedes-AMG GT Track Series επιτρέπειται να χρησιμοποιείται μόνο στην πίστα και σε αγώνες GT. Η δημιουργία μόνο 55 αντιτύπων παραπέμπει στον εορτασμό των 55 χρόνων της AMG.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο twin-turbo V8 κινητήρας των 4.0 λίτρων της έχει τροποποιηθεί σε αγωνιστικές προδιαγραφές, μεταξύ άλλων με την αντικατάσταση του συστήματος ψεκασμού, και το αποτέλεσμα είναι η παραγωγή 724 ίππων και 850 Nm ροπής - μια αύξηση 20 hp και 50 Nm από την αντίστοιχη έκδοση της Black Series.

Επιπλέον, το κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη της πολιτικής έκδοσης έχει αντικατασταθεί εδώ με το σειριακό αγωνιστικό Hewland HLS έξι ταχυτήτων και το διαφορικό είναι πλήρως ρυθμιζόμενο. Αντίστοιχα, η ανάρτηση της Bilstein έχει τέσσερα διαφορετικά set-up, καθένα εκ των οποίων έχει από δύο επιλογές σχετικά με την ταχύτητα της απόκρισης και τη συμπίεση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μηχανικοί της ομάδας μπορούν να αλλάξουν και τη ρύθμιση της αντιστρεπτικής, το ύψος από το έδαφος και την κατανομή της πέδησης στους εμπρός τροχούς. Και φυσικά μπορούν, μέσω του ψηφιακού οργάνου Bosch DDU 11 πίσω από το τιμόνι, να κάνουν πολλαπλές προσαρμογές των ηλεκτρονικών συστημάτων: τα αγωνιστικών προδιαγραφών Traction Control και ABS έχουν 12 επίπεδα ρύθμισης, από τη μέγιστη υποβοήθηση μέχρι την πλήρη απενεργοποίηση.

Κι ακόμη, ο οδηγός μπορεί ως ένα βαθμό να προσαρμόσει την αεροδυναμική απόδοση στα μέτρα του ή στις ιδιαιτερότητες κάθε πίστας, ρυθμίζοντας το άνω στοιχείο της πίσω πτέρυγας. Σε αυτόν τον τομέα, της αεροδυναμικής, οι προσθήκες είναι σημαντικές σε σχέση με τη Black Series. Το splitter και τα πλευρικά πτερύγια του εμπρός προφυλακτήρα, που παράγουν άντωση για την πρόσφυση του εμπρός άξονα, είναι ειδικά σχεδιασμένα για αυτή την έκδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αεροδυναμικές αλλαγές εν μέρει αφορούν και στην ψύξη των διαφόρων συστημάτων που υπερθερμαίνονται κατά την αγωνιστική χρήση. Ένας μεγάλος αεραγωγός στο καπό συμβάλλει στην απομάκρυνση του καυτού αέρα από το χώρο του κινητήρα, ενώ οι πλευρικοί αεραγωγοί στα μαρσπιέ δημιουργούν ένα κανάλι αέρα που κατευθύνουν προς τα πίσω φρένα, για την ψύξη τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πολλά από τα τμήματα του αμαξώματος είναι τώρα ανθρακονημάτινα -η οροφή, οι προφυλακτήρες, οι ποδιές, και όλη η ουρά- και φυσικά από το εσωτερικό έχουν αφαιρεθεί όλες οι ανέσεις της πολιτικής έκδοσης. Στη θέση τους τοποθετήθηκε κονσόλα από ανθρακονήματα, και αμιγώς αγωνιστικό κάθισμα με ζώνες πέντε σημείων. Έτσι, η AMG πέτυχε τη μείωση του βάρους κατά 188 κιλά - στα συνολικά 1.400 για την αγωνιστική έκδοση.

Κι ακόμη, περιέβαλε φυσικά την καμπίνα του οδηγού με κλωβό ασφαλείας των τελευταίων προδιαγραφών της FIA, τον οποίο συνέδεσε με το αλουμινένιο χωροδικτύωμα της Mercedes-AMG GT Track Series. Τα συστήματα ασφαλείας ολοκληρώθηκαν με την προσθήκη αυτόματου συστήματος πυρόσβεσης, και του ειδικού ανοίγματος στην οροφή για τον απεγκλωβισμό του οδηγού σε περίπτωση ατυχήματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Mercedes-AMG προσέφεθεσε και ορισμένες κόκκινου χρώματος κοσμητικές λεπτομέρειες και αυτοκόλλητα στο αμάξωμα της GT Track Series, για το οποίο επέλεξε το ματ ανθρακί χρώμα Manufaktur Hightech Silver Magno. Η εταιρεία του Affalterbach θα αρχίσει παραδίδει τα πρώτα αντίτυπα του νέου αγωνιστικού της GT από το καλοκαίρι, καθένα εκ των οποίων τιμάται 369.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ