Η Nissan αποκαλύπτει το ταξίδι πίσω από τη σχεδίαση του νέου LEAF, παρουσιάζοντας πώς η καινοτομία και οι αγοραστικές ανάγκες διαμόρφωσαν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σχεδιασμένο για τη σύγχρονη εποχή.
Οι ομάδες στον τομέα του Product Planning πίσω από το νέο Nissan LEAF δημιούργησαν ένα μοντέλο που αντανακλά τις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών.
Από την αρχική σύλληψη του μοντέλου έως την τελική σχεδίασή του, κάθε στάδιο βασίστηκε σε πραγματικά δεδομένα, καινοτόμο προσέγγιση και βαθιά κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι οδηγοί χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους, οδηγώντας τελικά στη δημιουργία του νέου Nissan LEAF.
BUY NOW
Το παρακάτω βίντεο εξερευνά επίσης πώς έχει εξελιχθεί η βάση πελατών του LEAF από την πρώτη γενιά του μοντέλου. Η πρώτη γενιά πελατών έδινε προτεραιότητα στην καινοτομία και την οικολογική συνείδηση, ακόμη κι αν αυτό σήμαινε περιορισμένη άνεση.
Σήμερα, η νέα γενιά ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναζητά καινοτόμο τεχνολογία, πρακτικότητα και αυτονομία χωρίς συμβιβασμούς. Αυτή η εξέλιξη έχει διαμορφώσει άμεσα τη στρατηγική τοποθέτηση του νέου LEAF στην Ευρώπη, όπου οι προσδοκίες για αναβαθμισμένη ποιότητα, ψηφιακή συνδεσιμότητα και κορυφαία οδηγική εμπειρία είναι υψηλότερες από ποτέ.
Παρακολουθήστε ολόκληρο το βίντεο για να ακούσετε τους Xavier Tesson (Director, Small Cars and EVs, Product Planning, Nissan Europe), Christophe Amblard (Manager, Product Planning, Nissan Europe) και Alexander Nikolaev (Manager, Cross Carline, Product Planning, Nissan Europe) και να ανακαλύψετε πώς συνδύασαν καινοτομία και τεχνογνωσία για να δημιουργήσουν μια εμπειρία ηλεκτροκίνησης που βάζει τον άνθρωπο στο επίκεντρο και προσφέρει απολαυστική οδηγική εμπειρία χωρίς κανέναν συμβιβασμό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ