Έτσι θα μεταφέρουν τα αυτοκίνητα στη θάλασσα -Ο νέος τρόπος που αλλάζει τα δεδομένα

Car container

Την επανάσταση στη μεταφορά αυτοκινήτων μέσω της θάλασσας φέρνουν τα εμπορευματοκιβώτια δύο επιπέδων που φέρουν την υπογραφή της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας της Κίνας.

Σε μια εποχή που τα ναύλα για τα φορτηγά πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων έχουν γίνει «χρυσά», η εύρεση εναλλακτικών, πιο προσιτών λύσεων έχει μετατραπεί σε μια μεγάλη ανάγκη.

Κορυφαία εναλλακτική φαίνεται ότι αποτελούν τα γνωστά εμπορευματοκιβώτια (containers), δηλαδή τα μεγάλα μεταλλικά (σιδερένια ή αλουμινένια) κιβώτια που έχουν πλάτος 8 πόδια (ή 2,44 μ.) και μήκος είτε 20 είτε 40 πόδια (6,10 ή 12,9 μ.) αντίστοιχα.

Πρόκειται για μία μέθοδο που έχει φέρει την «επανάσταση» στον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών, καθιστώντας δυνατή την εξοικονόμηση πόρων, την ίδια ώρα που βελτιώνει την αξιοπιστία και την ασφάλεια του φορτίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
εμπορευματοκιβώτια

Το παρθενικό ταξίδι με κοντέινερ έγινε τον Απρίλιο του 1956, και από τότε μέχρι σήμερα έχει γίνει πλήθος ερευνών προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η αποδοτικότητα του συγκεκριμένου τύπου μεταφοράς.

Σήμερα, κάποια από τα εμπορευματοκιβώτια που αξίζούν να τύχουν της προσοχής μας είναι αυτά της Cosco. Πρόκειται για κοντέινερ μήκους 12,9 μ. δύο επιπέδων, που έκαναν ντεμπούτο στο λιμάνι της πόλης Χαϊκού της Κίνας και μπορούν να μεταφέρουν έως και 4 αυτοκίνητα τύπου σεντάν έκαστο.

Με ύψος που είναι 1,16 μέτρα μεγαλύτερο από τα τυπικά κοντέινερ 40 ft, αυτό το εμπορευματοκιβώτιο μπορεί να γράψει από την αρχή τους κανόνες μεταφοράς οχημάτων, όπως αναφέρουν πολλά ειδησεογραφικά Μέσα που ασχολούνται με τον ναυτιλιακό κόσμο.

Πλοία κοντέινερ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό διότι, διπλασιάζει τη χωρητικότητα των οχημάτων ανά εμπορευματοκιβώτιο και προσφέρει στις εταιρείες έναν πιο οικονομικό τρόπο μεταφοράς των αυτοκινήτων, συγκριτικά με τα πλοία Ro/Ro.

Σημειώνεται οι λιμενικές εγκαταστάσεις για τις φορτοεκφορτώσεις των κοντέινερ ονομάζονται διεθνώς “containers terminals” (τερματικοί σταθμοί), με την Ελλάδα, η οποία αποτελεί σημαντικό «παίκτη» στο χώρο της ναυτιλίας να διαθέτει τέσσερα τέτοια λιμάνια, στον Πειραία, τη Θεσσαλονίκη, τον Βόλο και το Ηράκλειο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ