
Η «επίθεση» της εταιρείας τεχνολογίας στον τομέα της αυτοκίνησης είναι σε πλήρη εξέλιξη, με επόμενο βήμα την έλευση του YU9.
Πρόκειται για ένα μεγάλων διαστάσεων SUV τεχνολογίας EREV, που εντοπίστηκε να κάνει δοκιμές σε δημόσιους δρόμους. Σε πρωτότυπη μορφή, με έντονο καμουφλάζ, το όχημα που προς το παρόν εντός της εταιρείας είναι γνωστό με την κωδική ονομασία "Kunlun" αναμένεται όταν μπει στην παραγωγή να βαφτιστεί YU9 και να συμπληρώσει τη γκάμα της Xiaomi στην οποία υπάρχουν ήδη το SU7 sedan και το YU7 SUV.
Ωστόσο, όπως είπαμε, θα είναι EREV, δηλαδή το πρώτο της δημιούργημα που δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό αλλά θα φέρει σύστημα μετάδοσης κίνησης εκτεταμένης εμβέλειας.
BUY NOW
Και αποτελεί ένα πολύ μεγάλο στοίχημα για την Xiaomi, ώστε να ζυγίσει τις δυνάμεις της και πέραν των EV, εκεί όπου έχει κάνει δυναμική είσοδο στην αγορά, με περισσότερες από 240.000 παραγγελίες για το YU7, μέσα σε μόλις 18 ώρες από την παρουσίασή του!
Για το YU9 δεν έχει πει πολλά. Εκτιμάται πως το μήκος του θα είναι άνω των 5 μέτρων και θα έχει 7θέσια διάταξη. Θα συνδυάζει 1500άρη υπέρ-τροδοφορούμενο θερμικό κινητήρα (πιθανόν να παρέχεται από την Dong'an Power) με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, που θα εξασφαλίζουν τετρακίνηση.
Σύμφωνα με τον κινεζικό Τύπο, η συνολική ισχύς του εν λόγω συστήματος θα ξεπερνά τα 400 άλογα ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα θα επιτυγχάνεται εντός 5 δευτερολέπτων. Η ηλεκτρική αυτονομία θα φτάνει τα 200 χιλιόμετρα (αν και βάσει του μάλλον… αισιόδοξου κύκλου CLTC), ενώ η συνδυασμένη τα 1500 χιλιόμετρα!

Το εσωτερικό αναμένεται να αποτελέσει, όπως και στα άλλα μοντέλα της Xiaomi, ωδή στην ψηφιακή τεχνολογία. Με μεγάλη κεντρική οθόνη αφή, περιστρεφόμενου ψηφιακού πίνακα οργάνων και ενσωμάτωσης του λειτουργικού συστήματος HyperOS.
Το YU9 αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ