Νέο Range Rover PHEV: Με μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία

Range Rover

Το βιβλίο των παραγγελιών άνοιξε και επίσημα για το νέο plug-in υβριδικό Range Rover με τους Βρετανούς να ανακοινώνουν παράλληλα ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία από τις αρχικές εκτιμήσεις τους.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις της Land Rover, οι νέες κορυφαίες plug-in υβριδικές εκδόσεις P510e και P440e προσέφεραν ήδη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνούσε σημαντικά τον μέσο όρο της κατηγορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με αφορμή και τη διάθεση προς παραγγελία του νέου πολυτελούς SUV σε κάποιες από τις βασικές αγορές του ανά τον κόσμο, οι Βρετανοί μας ενημερώνουν ότι τελικά οι νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις μπορούν τελικά να πάνε ακόμη μακρύτερα αξιοποιώντας την ηλεκτρική ενέργεια που μπορούν να αποθηκεύσουν στην σχετικά μεγάλη συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου που φέρουν, χωρητικότητας 38 kWh.

Έτσι οι δύο παραπάνω εκδόσεις, σύμφωνα και με την βρετανική εταιρεία, μπορούν να καλύψουν έως και 113 χιλιόμετρα κινούμενα μόνο με ρεύμα, κατά το πρότυπο WLTP, με τη νέα εκτίμηση να επιφέρει μια αύξηση επί της αρχικής της τάξης του 13%. Παράλληλα η Land Rover δηλώνει ότι σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 88 αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα, μια από τις μεγαλύτερες που έχουμε ακούσει μέχρι σήμερα για plug-in υβριδικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Land Rover αναφέρει επίσης ότι με τα νέα δεδομένα ο οδηγός ενός νέου Pranger Rover PHEV θα μπορεί να καλύψει το 75% της τυπικής διαδρομής που πραγματοποιούν καθημερινά κινούμενοι μόνο με ρεύμα.

Να σημειωθεί ότι η συστοιχία των μπαταριών των νέων Ranger Rover PHEV προσφέρει ταχυφόρτιση 50kW και αυτό σημαίνει ότι μπορεί να «γεμίσει» έως και στο 80% της χωρητικότητας της σε λιγότερο από μία ώρα.

Το νέο plug-in υβριδικό Range Rover είναι διαθέσιμο από πλευράς απόδοσης στις εκδόσεις P440e και P510e με απόδοση 440 και 510 ίππους αντίστοιχα. Ο ηλεκτρικός κινητήρας των δύο εκδόσεων αποδίδει 142 ίππους.

Παράλληλα, είναι διαθέσιμο με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης με βάση τον τρίλιτρο εν σειρά κινητήρα πετρελαίου Ingenium με συνδυαστική απόδοση 350 ίππων, αλλά και ως συμβατικό με τον μεγάλο V8 βενζίνης των 4,4 λίτρων να αποδίδει 530 ίππους και 750 Nm χάρη στους δύο υπερσυμπιεστές του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ