Το νέο project της KTM είναι ένα Van υδρογόνου

KTM H2X Hydrogen Van

Μετά τις μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα, η αυστριακή ΚΤΜ μπαίνει και στα Vans, και μάλιστα και στα εναλλακτικά καύσιμα, με ένα όχημα κυψελών υδρογόνου που υπόσχεται αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Η ΚΤΜ εξέλιξε το Van της σε συνεργασία με την αυστραλιανή εταιρεία Η2Χ, η οποία εξειδικεύεται στις κυψέλες υδρογόνου. Πέραν των πολλών και διαφορετικών της μοτοσικλετών, η πρώτη πρόσθεσε τις τελευταίες δύο δεκαετίες στην «παλέτα» της το τετράτροχο sportscar X-Bow, το οποίο εν συνεχεία εμπλούτισε με την coupe έκδοση GT-XR.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και τώρα -μέσω της KTM Technologies- παρουσίασε ένα εντελώς διαφορετικό τετράτροχο project: ένα Van για επαγγελματική ή επιβατική χρήση, το οποίο κινείται από υδρογόνο. Στην εξέλιξή του συνέβαλλε η H2X Global, μια start-up που ιδρύθηκε στην Αυστραλία το 2019, η οποία σχεδίασε την πλατφόρμα που ονομάζει «Origami» για Vans υδρογόνου.

Η ονομασία του Van των ΚΤΜ-Η2Χ είναι Hydrogen Professional Van, και προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις μήκους - 4.67 m, 4.90 m και 5.32 m. Αντίστοιχα, το καθένα από αυτά προσφέρει χώρο φόρτωσης 4,6-5,1-5,8 κυβικών μέτρων. Το ωφέλιμο φορτίο αγγίζει τους 3,5 τόνους και η ελκτική ικανότητά του κυμαίνεται από 1.000 έως και 2.550 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν της επιβατικής και της επαγγελματικής του έκδοσης, παρέχει και εκδόσεις για φορτηγό ψυγείο και με ανοιχτό σασί. Το σύστημα υδρογονοκίνησής του υπόσχεται αυτονομία 400 km με κάθε πλήρωση των δοχείων υδρογόνου, η οποία αυτονομία είναι κατά τι υψηλότερη των ανταγωνιστικών των ομίλων της Stellantis και της Renault.

Το ενδιαφέρον της ΚΤΜ επιβεβαιώνει το διευρυνόμενο ενδιαφέρον για τα Vans υδρογόνου, παρότι ακόμη είναι περιορισμένα τα σημεία ανεφοδιασμού στην Ευρώπη. Ωστόσο, πολλές μεγάλες εταιρείες αρχίζουν να τοποθετούν στις δικές τους εγκαταστάσεις αντλίες ανεφοδιασμού υδρογόνου, ώστε να καρπωθούν την οικονομία αυτού του καυσίμου και να πετύχουν τους περιβαλλοντικούς τους στόχος περιορισμού του συνολικού CO2 των δραστηριοτήτων τους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ