Ο νέος γίγαντας των ωκεανών: Το LNG πλοίο που μεταφέρει πάνω από 7.500 αυτοκίνητα

Ο νέος γίγαντας των ωκεανών πλοίο LNG 2022 SAIC

Στα σκαριά βρίσκεται το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς οχημάτων στον κόσμο που κινείται με διπλό καύσιμο και συγκεκριμένα με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).

Τη δυνατότητα να μεταφέρει έως και 7.600 αυτοκίνητα έχει το νέο και υπερσύγχρονο πλοίο μεταφοράς οχημάτων Ro Ro (roll-on/roll-off, rolling cargo), το οποίο ετοιμάζει η κινέζικη China State Shipbuilding Corp (CSSC) για λογαριασμό της SAIC Motor, του μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων της Κίνας.

Χρησιμοποιώντας διπλό καύσιμο για την κίνηση του, με το κυρίως να είναι το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), ο νέος γίγαντας των ωκεανών παρουσιάζει ένα πιο φιλικό περιβαλλοντικά «πρόσωπο» και έρχεται για να μειώσει το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα της SAIC. Με την κατασκευή του θα τοποθετηθεί παράλληλα στην κορυφή της σχετικής κατηγορίας στα πλοία μεταφορών οχημάτων που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LNG.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο πλοίο, που σχεδιάστηκε από το κινέζικο ινστιτούτο Shanghai Ship Research and Design Institute (SDARI) σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έθεσε η SAIC αποτελεί μέρος της παραγγελίας της κινέζικης εταιρείας στην CSSC με τους Κινέζους να θέλουν να εντάξουν δύο ίδια πλοία διπλού καυσίμου στο στόλο που διαχειρίζεται η θυγατρική τους Anji Logistics.

Με τα δύο νέα πλοία στόχος της SAIC είναι να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της ίδιας της κινέζικης εταιρείας αλλά και να έχουν περισσότεροι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων τη δυνατότητα να εξάγουν τα αυτοκίνητα τους σε αγορές σε όλο τον κόσμο. Να σημειωθεί ότι η Κίνα είχε εξαγωγές αυτοκινήτων το 2021 που έφτασαν στις δύο εκατ. μονάδες, μια αύξηση της τάξης του 101,1% σε σχέση με το 2020.

Η κατασκευή του πρώτου από τα δύο LNG πλοία, που ανήκουν στην κατηγορία PCTC (pure car and truck carrier) και προορίζονται αποκλειστικά για μεταφορά αυτοκινήτων και φορτηγών, ξεκίνησε στις 19 Αυγούστου έπειτα και από ειδική τελετή στο ναυπηγείο Jiangnan στην Κίνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα νέα μεταφορικά πλοία της SAIC με τα 13 καταστρώματα θα έχουν μήκος 199,9 μέτρα με το πλάτος τους να φτάνει στα 38 μέτρα, ενώ το ωφέλιμο φορτίο τους φτάνει στους 13,100 τόνους. Η κατασκευή τους αναμένεται να γίνει με γρήγορο ρυθμό και αναμένεται να ολοκληρωθεί αντίστοιχα τον Μάρτιο και τον Σεπτέμβριο του 2024.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ