Αυτό είναι το νέο Citroen Ami που πάει παντού -Πότε έρχεται Ελλάδα

citroen my ami buggy

Η τεράστια ζήτηση για την περιπετειώδη εκδοχή του Ami, κάνει τη Citroen να τη συμπεριλάβει ξανά στην γκάμα μοντέλων της, χαρίζοντας χαμόγελα στους φίλους της μικροκινητικότητας. 

Μεγάλη είναι η εμπορική επιτυχία του Citroen Ami, του μοντέλου που έχει αλλάξει τα δεδομένα στις αστικές μετακινήσεις, με όπλα του τον στιλάτο χαρακτήρα και πρωτίστως την ευκολία να ελίσσεται στα στενά των πόλεων.

Ιδιαίτερα θερμή υποδοχή από το αυτοκινητικό κοινό έλαβε και η πιο περιπετειώδης έκδοση του γαλλικού microcar, το Ami Buggy, που διατέθηκε σε μόλις 50 κομμάτια, τα οποία έκαναν «φτερά» σε μόλις 17 λεπτά και 28 δλ. από τη στιγμή που άνοιξαν οι παραγγελίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
citroen my ami buggy

Δεδομένης της τεράστιας ζήτησης για το Ami Buggy, η Citroen αποφάσισε να συμμεριστεί τα «θέλω» των χιλιάδων φίλων του και να τους δώσει… μια δεύτερη ευκαιρία.

Στο πλαίσιο αυτό, λανσάρει το My Ami Buggy II το οποίο θα παραχθεί σε 1.000 μονάδες οι οποίες θα διατεθούν σε συνολικά δέκα χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Οι υπόλοιπες είναι οι Γαλλία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ισπανία, Βέλγιο, Ηνωμένο Βασίλειο, Λουξεμβούργο, Μαρόκο και Τουρκία.

citroen my ami buggy
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι ενδιαφερόμενοι για το μοντέλο στη χώρα μας θα μπορέσουν να παραγγείλουν το μοντέλο στις 20 Ιουνίου, αποκλειστικά μέσω διαδικτύου (πατήστε εδώ). Στόχος της γαλλικής εταιρείας να καταρριφθούν τα 2 λεπτά και τα 53 δλ., χρόνος που χρειάστηκε στον… ταχύτερο αγοραστή να ολοκληρώσει την παραγγελία του για το Ami Buggy.

Οι πρώτες παραδόσεις στους πελάτες θα πραγματοποιηθούν τον Σεπτέμβριο του 2023, ενώ θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Το μοντέλο διακρίνεται για τον ιδιαίτερα περιπετειώδη χαρακτήρα του, απογειώνοντας τη διάθεση των δύο επιβατών του ώστε αυτοί να εξορμήσουν με τα απολύτως απαραίτητα στην παραλία.

citroen my ami buggy

Τον εξωστρεφή χαρακτήρα του μοντέλου αναδεικνύει το χακί χρώμα του αμαξώματος, η απουσία θυρών, αλλά και τα μαύρα προστατευτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των «ενισχυμένων» προφυλακτήρων και των πλαστικών ποδιών. Παράλληλα, δεν απουσιάζουν και κάποιες λεπτομέρειες που απογειώνουν το στιλ του τετράκυκλου, με χαρακτηριστικά παραδείγματα την πίσω αεροτομή, τα μαύρα διακοσμητικά στα φώτα και κάποιες ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες κίτρινες λεπτομέρειες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ομόχρωμες λεπτομέρειες υπάρχουν και στο εσωτερικό, παράλληλα με θήκες αποθήκευσης, γάντζο συγκράτησης τσάντας και τις διακοσμητικές ραφές στα καθίσματα και τα πατάκια.

Αυτή η περιορισμένης παραγωγής έκδοση, στηρίζεται στην βασική αρχή της ελευθερίας: χωρίς πόρτες και χωρίς οροφή - έτσι ώστε να απολαύσει κανείς τον ελεύθερο χρόνο του και να νιώσει όσο το δυνατόν πιο κοντά στη φύση, μαζί με μια ευχάριστη αίσθηση ελευθερίας. Ωστόσο, για να προστατευτεί από τις καιρικές συνθήκες, έχουν προστεθεί και προστατευτικά στοιχεία εξοπλισμού.

Νέα πλαστικά καλύμματα με φερμουάρ έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν τους επιβάτες από τις καιρικές συνθήκες. Αυτά έρχονται επιπρόσθετα της αντίστοιχης προστασίας της οροφής, προκειμένου να κλείνει η καμπίνα και να προστατεύει τους επιβάτες από τον αέρα, το κρύο ή τη βροχή. Για καθημερινή χρήση, όταν οι επιβάτες θέλουν φρέσκο αέρα, απλά αναδιπλώνουν τα καλύμματα προς τα πίσω και στη συνέχεια τα στερεώνουν στις κολόνες των θυρών με κλιπ. Σε περίπτωση που δεν τα χρειάζονται, υπάρχει η δυνατότητα τα καλύμματα να αφαιρεθούν πλήρως, και να αποθηκευτούν σε κάποιο γκαράζ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα έξυπνο σύστημα κλεισίματος οροφής έχει δημιουργηθεί για εύκολη χρήση. Η υφασμάτινη οροφή σε μαύρο χρώμα είναι αδιάβροχη και διαθέτει φερμουάρ, οπότε είναι πρακτική και εύκολη στο χειρισμό. Πλήρως ενσωματωμένο στη συνολική σχεδίαση του μοντέλου, χάρη στην ελαστικότητα του υφάσματος, το κάλυμμα της οροφής ταιριάζει απόλυτα στο στυλ του οχήματος. Ακόμα και όταν είναι τυλιγμένο, στηρίζεται σταθερά στο
πίσω μέρος του οχήματος.

citroen my ami buggy

Τα πλαίσια των θυρών και της οροφής, έχουν διαφοροποιηθεί για να στερεώνονται εκεί τα διάφανα καλύμματα θυρών και το μαλακό ύφασμα της οροφής, ώστε να ενσωματώνονται αρμονικά με το αμάξωμα για τέλεια εμφάνιση και προσεγμένο φινίρισμα. Στο μπροστινό μέρος, το πλαίσιο της οροφής έχει επεκταθεί σχηματίζοντας αλεξήλιο για τους επιβαίνοντες.

Το «παρών» επίσης δίνει και ένα Bluetooth ηχείο υπό την ονομασία “Ultimate Ears Boom” το οποίο παράγει πολύ καλής ποιότητας ήχο 360 μοιρών και είναι εύκολα μετακινούμενο, επιτρέποντας στους επιβάτες να το κουβαλούν μαζί τους στην παραλία. Παράλληλα, είναι αδιάβροχο και στιβαρό, με την μπαταρία του να διαρκεί περίπου 15 ώρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως και το γνωστό σε όλους μας Ami, το Ami Buggy II κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 8 ίππων και ενσωματώνει μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 5,5 kWh που εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 70 χλμ. 

citroen my ami buggy

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ