Η Hyundai παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή του Tucson για το 2026, ενισχύοντας περαιτέρω το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της στην Ευρώπη.
Η κορεατική φίρμα παρουσιάζει το νέο Hyundai Tuscon για το 2026, το οποίο αποκτά νέες επιλογές κινητήρων, βελτιωμένα συστήματα υποβοήθησης, πρόσθετες εκδόσεις εξοπλισμού και αυξημένη ισχύ, με τις υβριδικές εκδόσεις να βρίσκονται στο επίκεντρο της ανανέωσης.
Το Tucson είχε ήδη υποβληθεί σε ριζική ανανέωση την προηγούμενη χρονιά, με νέο σχεδιασμό καμπίνας που περιλαμβάνει δύο οθόνες 12,3 ιντσών, αναβαθμισμένο σύστημα χειρισμού και προηγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ασφάλειας.
BUY NOW
Τώρα, η Hyundai κάνει το επόμενο βήμα, προσφέροντας περισσότερες επιλογές, υψηλότερες επιδόσεις και μεγαλύτερη άνεση, με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Hyundai Motor Germany, Ulrich Mechau, να δηλώνει πως το Tucson, ως το πιο επιτυχημένο μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη, τώρα γίνεται ακόμη καλύτερο, ενισχύοντας τη θέση του στην έντονα ανταγωνιστική κατηγορία των SUV.
Στους θερμικούς κινητήρες, η γκάμα διευρύνεται με δύο νέες εκδόσεις, αφού ο προηγούμενος κινητήρας των 160 ίππων αντικαθίσταται από δύο εκδόσεις ισχύος του 1.6 T-GDI, με 150 και 180 ίππους αντίστοιχα.
Η έκδοση των 150 ίππων διατίθεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη και κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ η πιο ισχυρή των 180 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο DCT και τετρακίνηση. Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής, το 48βολτο υβριδικό σύστημα που συνόδευε τις θερμικές εκδόσεις σταματά να διατίθεται.
Αναβαθμισμένη είναι και η πλήρως υβριδική έκδοση του μοντέλου, η οποία πλέον αποδίδει 239 ίππους, δηλαδή 24 περισσότερους από πριν, με αυτόματο κιβώτιο και επιλογή είτε προσθιοκίνησης είτε τετρακίνησης.
Η αύξηση της ισχύος συνοδεύεται από σημαντικές βελτιώσεις, όπως η αύξηση της μέγιστης ταχύτητας στα 196 χλμ./ώρα, καθώς και η μεγαλύτερη ελκτική ικανότητα που φτάνει πλέον τα 1.510 κιλά..
Σε ό,τι αφορά τα δεδομένα κατανάλωσης και εκπομπών του ανανεωμένου Hyundai Tucson, η βασική έκδοση με τον 1.6 T-GDI των 150 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων εμφανίζει μέση κατανάλωση 7,1 λίτρα στα 100 χλμ. και εκπομπές CO₂ 162 γρ./χλμ.
Στην παραλλαγή με το αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, οι τιμές διαφοροποιούνται ελάχιστα, με κατανάλωση 7,1-7,0 λ./100 χλμ. και εκπομπές CO₂ 162-158 γρ./χλμ.. Η ισχυρότερη έκδοση του ίδιου κινητήρα με 180 ίππους, συνδυασμένη με DCT και τετρακίνηση, ανεβάζει την κατανάλωση στα 7,7-7,6 λ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO₂ στα 174-172 γρ./χλμ.
Περνώντας στις υβριδικές εκδόσεις, το TUCSON Hybrid με απόδοση 239 ίππων και κίνηση εμπρός περιορίζει την κατανάλωση στα 5,9-5,6 λ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO₂ στα 133-126 γρ./χλμ.. Τέλος, η τετρακίνητη εκδοχή του ίδιου συστήματος φτάνει σε κατανάλωση 6,5-6,4 λ./100 χλμ. και εκπομπές 148-146 γρ./χλμ., συνδυάζοντας αυξημένες δυνατότητες με εξαιρετικά ισορροπημένες επιδόσεις στον τομέα της αποδοτικότητας.
Στην γκάμα εξοπλισμού προστίθεται η νέα σπορτίφ έκδοση N Line X, η οποία έρχεται να συμπληρώσει την ήδη γνωστή N Line. Η νέα παραλλαγή δίνει δυναμικές επιλογές με ξεχωριστό χαρακτήρα, ενώ περιλαμβάνει στάνταρ εξοπλισμό όπως το ψηφιακό κλειδί Digital Vehicle Key 2.0 (UWB) και το αναβαθμισμένο πακέτο καθισμάτων. Αντίστοιχα, στην κορυφαία έκδοση Prime το ψηφιακό κλειδί εντάσσεται πλέον στον βασικό εξοπλισμό.
Στο πεδίο των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, το νέο TUCSON εισάγει το Intelligent Traffic Sign Recognition (ISLA Level 3), με το οποίο το αυτοκίνητο αναγνωρίζει τα όρια ταχύτητας και προειδοποιεί τον οδηγό.
Η ειδοποίηση υπέρβασης ταχύτητας έχει αναθεωρηθεί και πλέον συνοδεύεται από ένα πιο διακριτικό ηχητικό σήμα, το οποίο τώρα ενημερώνει τον οδηγό με τρεις τόνους αντί για τέσσερις, με την Hyundai να αποδεικνύει στην πράξη πως ακούει το feedback των κατόχων της. Ο οδηγός μπορεί μάλιστα, αν το επιθυμεί, να απενεργοποιήσει εντελώς την ηχητική προειδοποίηση με πάτημα στο τιμόνι, ενώ η οπτική ειδοποίηση παραμένει ενεργή.
Η παραγωγή του Tucson συνεχίζεται στο εργοστάσιο της Hyundai στο Nošovice της Τσεχίας, με το μοντέλο να έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στην Ευρώπη, αντανακλώντας τη δέσμευση της εταιρείας για ποιότητα και προσαρμογή στις ανάγκες των Ευρωπαίων καταναλωτών.
Το Tuscon, άλλωστε, αποτελεί το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της κορεατικής φίρμας στην Γηραιά Ήπειρο, αφού από την πρώτη του εμφάνιση το 2004 έχουν πωληθεί περισσότερες από δύο εκατομμύρια μονάδες με την ανανεωμένη γενιά του να στοχεύει στο να ενισχύσει τον κομβικό του ρόλο τόσο για την παρουσία της Hyundai στην Ευρώπη όσο και για τη συνολική στρατηγική της μάρκας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ