eko rally acropolis

Η πατέντα που προλαμβάνει τις συγκρούσεις -Ποια εταιρεία την κατοχύρωσε

cruise-control-1

Η Hyundai Mobis, μέλος του ομίλου Hyundai Motor Group, αποκάλυψε ένα καινοτόμο σύστημα ασφαλείας, το οποίο σχεδιάστηκε με σκοπό να αποτρέπει συγκρούσεις στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου κατά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους.

Πιο συγκεκριμένα, αυτή η λειτουργία ενεργοποιείται όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί το Smart Cruise Control (SCC) στον αυτοκινητόδρομο. Πρόκειται για ένα σύστημα ασφαλείας που συνδυάζει τις δυνατότητες του προσαρμοζόμενου cruise control, των καμερών που βρίσκονται στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και των πλευρικών ραντάρ.

Ο βασικός σκοπός της νέας τεχνολογίας είναι να προσφέρει στον οδηγό πρόσθετη προστασία απέναντι στα οχήματα που έρχονται με μεγάλη ταχύτητα από πίσω, μειώνοντας τον κίνδυνο ατυχήματος σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας και υψηλών ταχυτήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αρχικά, αν τα ραντάρ εντοπίσουν κάποιο άλλο όχημα να πλησιάζει υπερβολικά κοντά στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, σε απόσταση δηλαδή μικρότερη των 10 μέτρων, ενεργοποιείται μία ηχητική ειδοποίηση και εμφανίζεται ένα προειδοποιητικό σήμα στον πίνακα οργάνων.

cruise control

Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει από μόνος του βλέποντας το πίσω όχημα να πλησιάζει, τότε το σύστημα αυξάνει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος, ώστε να εξασφαλίσει ασφαλή απόσταση από το όχημα που ακολουθεί.

Ταυτόχρονα, η εμπρόσθια κάμερα παρακολουθεί την κίνηση των προπορευόμενων οχημάτων στη λωρίδα μπροστά από το αυτοκίνητο, διασφαλίζοντας ότι η επιτάχυνση δεν θα προκαλέσει πρόσκρουση σε κάποιο άλλο όχημα.

Οι μηχανικοί της Hyundai Mobis σημείωσαν ότι ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες εφαρμόζουν ήδη ένα παρόμοιο σύστημα για την πρόληψη των των συγκρούσεων στο πίσω μέρος του οχήματος. Ωστόσο το εν λόγω σύστημα περιορίζεται στο να ειδοποιεί τον οδηγό για την επικείμενη σύγκρουση, και να σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας των επιβατών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
hyundai mobis

Ωστόσο το νέο σύστημα ασφαλείας είναι το μοναδικό που παρεμβαίνει αλλάζοντας την ταχύτητα του οχήματος. Μάλιστα η εταιρεία αποκάλυψε ότι μελλοντικά σχεδιάζει να επεκτείνει τις δυνατότητες του συστήματος, προσθέτοντας και αυτόματη αλλαγή λωρίδας σε περίπτωση απειλής σύγκρουσης από πίσω.

Σύμφωνα με τον Jeong Su-gyung, αντιπρόεδρο της Hyundai Mobis, ο βασικός στόχος είναι η ανάπτυξη τεχνολογικών συστημάτων που αυξάνουν την ασφάλεια των επιβατών όχι μόνο από τα οχήματα που βρίσκονται πιο μπροστά από το αυτοκίνητο, αλλά και από όσα βρίσκονται πίσω, όπου άλλωστε η ορατότητα του οδηγού είναι πιο περιορισμένη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ