Νέα επένδυση από τη Stellantis στην Ευρώπη

Εργοστάσιο Stellantis

Μόλις 50 χλμ. από το εργοστάσιο του Tychy, όπου κατασκευάζονται τα Fiat 500, Abarth 595/695, αλλά και το νέο Jeep Avenger, η Stellantis εγκαινίασε ένα νέο κόμβο εξέλιξης λογισμικού.

Η Stellantis επεκτείνει το δίκτυο εξέλιξης λογισμικού που διαθέτει, εγκαινιάζοντας μια νέα εγκατάσταση στην Πολωνία, την όγδοη του είδους για τον Όμιλο σε παγκόσμια κλίμακα. Ο νέος υπερσύγχρονος κόμβος θα απασχολεί 300 εργαζομένους και βρίσκεται στην περιοχή Gliwice, μόλις 50 χλμ. από τη μονάδα παραγωγής Tychy του Ομίλου.

Το εργοστάσιο του Tychy αποτελεί μια από τις πλέον προηγμένες μονάδες του Ομίλου Stellantis σε παγκόσμια κλίμακα. Στις γραμμές παραγωγής του κατασκευάζονται τα Fiat 500, Abarth 595/695, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η παραγωγή του Avenger, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Jeep. Οι τεχνολογίες αιχμής που εφαρμόζονται στο Tychy εξασφαλίζουν κορυφαία επίπεδα ποιότητας, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η μονάδα έχει παράδοση να αναλαμβάνει μοντέλα που έχουν κατακτήσει την κορυφαία διάκριση Car Of The Year, όπως συνέβη και στις αρχές τους έτους με το Jeep Avenger.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Stellantis σε συνεργασία με την GlobalLogic Inc., θα προχωρήσει με γρήγορους ρυθμούς στην πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού έτσι ώστε ο κόμβος να λειτουργήσει άμεσα, προσφέροντας τις υπηρεσίες του στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις εξέλιξης του Ομίλου. Την ομάδα στην Πολωνία θα απασχολήσει κατά κύριο λόγο η εξέλιξη λογισμικού, εφαρμογών και συστημάτων αυτοματοποίησης των μεθόδων εξέλιξης.

Με τη νέα εγκατάσταση στην Πολωνία, η Stellantis πλέον έχει οκτώ κόμβους εξέλιξης λογισμικού σε επτά χώρες:

Βραζιλία: Pernambuco
Γαλλία: Poissy
Γερμανία: Rüsselsheim
Ινδία: Bengalûru και Hyderabad
Ιταλία: Turin
Πολωνία Gliwice
Η.Π.Α.: Auburn Hills, Michigan

Η ομάδα της Πολωνίας θα συμβάλει στη δημιουργία οχημάτων που θα προσφέρουν σειρά υπηρεσιών στους πελάτες, η εφαρμογή των οποίων θα μπορεί να πραγματοποιείται ακόμα και χρόνια μετά την αγορά του οχήματος. Η στρατηγική της Stellantis για τις τεχνολογικές πλατφόρμες, οι οποίες θα μπορούν να εφαρμοστούν στα οχήματα με υπηρεσίες συνδεσιμότητας, θα επιτρέπει τη διάδραση του χρήστη με το όχημα και αναμένεται να αποφέρει περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια ετήσιο τζίρο έως το 2030.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ