
Οι νέοι κανονισμοί της Ε.Ε. για τους ρύπους των αυτοκινήτων φέρνουν αλλαγές σε ένα από τα πιο hot hatchback της αγοράς.
Στο πλαίσιο των ολοένα αυστηρότερων περιορισμών που επιβάλλει η Ε.Ε. στα θερμικά οχήματα, η Audi είχε ανακοινώσει πως θα αναγκαστεί να αποχαιρετίσει – τουλάχιστον με τη σημερινή του μορφή – τον πεντακύλινδρο κινητήρα TFSI, που από το 2011 αποτελεί το σήμα κατατεθέν του εμβληματικού RS3. Η απόφαση αυτή θα τεθεί σε ισχύ με την απόσυρση της τρέχουσας γενιάς του hot hatch.
Και παρόλο που η Audi δεν έχει αποκλείσει εντελώς το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει ξανά των εν λόγω κινητήρα, με τρόπο που να προσαρμόζεται στα σημερινά δεδομένα (έχουν υπάρξει και φήμες για «πάντρεμα» με ηλεκτρική υποβοήθηση), η νέα έκδοση που ετοιμάζει για το RS3θα είναι πιο... RS από ποτέ.
BUY NOW

Και αυτό γιατί αναμένεται να έχει αυξημένη απόδοση, τόσο ως προς την ισχύ, όσο και ως προς την ροπή, ακόμα και σε σχέση με την έκδοση Performance, ήτοι το πιο ισχυρό RS3 που έχουμε δει ποτέ. Μάλιστα, η Audi φαίνεται ότι στοχεύει στο να πιάσει σε απόδοση την AMG A45 S της Mercedes, το πιο ισχυρό hot hatch που προσφέρεται αυτή την στιγμή στην αγορά.
Πρόσφατα, η νέα έκδοση εντοπίστηκε για πρώτη φορά σε ελεύθερες δοκιμές στo Nurburgring Nordschleife, όπου και φάνηκαν αρκετά από τα σημαντικά χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης.

Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο φέρει αρκετές τροποποιήσεις εμπνευσμένες από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως πιο επιθετικό εμπρός splitter, νέα canards και μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, στοιχεία που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιστοποιούν τις επιδόσεις του σε πίστα.
Το πρωτότυπο RS3 διαθέτει επίσης νέο ενισχυμένο σετ φρένων, βαμμένων σε μπλε αντί για το κλασικό μαύρο, μια λεπτομέρεια που υποδηλώνειαυξημένη ισχύ πέδησης αλλά και την πιθανότητα υιοθέτησης ειδικού χρωματικού συνδυασμού ή κάποιας ιδιαίτερης αγωνιστικής διακόσμησης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ