Νέο μπλόκο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία -Ποια μεγάλη εταιρεία τα απαγορεύει

Felicity Ace

Έντονος προβληματισμός επικρατεί στις τάξεις των ναυτιλιακών εταιρειών σχετικά με το αν είναι ασφαλής η μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσω των πλοίων τους.

Προτού προλάβει να καταλαγιάσει η σκόνη που σηκώθηκε από την απόφαση της νορβηγικής ναυτιλιακής εταιρείας Havila Kystruten να απαγορεύσει τη μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσω του στόλου της, έρχεται ακόμα μία εταιρεία να υψώσει μπλόκο στα σχετικής τεχνολογίας μοντέλα.

Πρόκειται για την επίσης νορβηγική Höegh Autoliners, η οποία αποτελεί έναν από τους παγκόσμιους ηγέτες στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς οχημάτων, με τον στόλο της να απαρτίζεται από περίπου 50 οχηματαγωγά πλοία (Ro-Ro).

Σε αντίθεση, βέβαια, με την Havila Kystruten, η οποία «δαιμονοποίησε» το σύνολο των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων (συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών και των υδρογονοκίνητων) η Höegh Autoliners βάζει… stop στη μεταφορά μόνο των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Απαγόρευση μεταφοράς ηλεκτρικών

Την είδηση ότι τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά δεν είναι ευπρόσδεκτα στα οχηματαγωγά πλοία της Höegh Autoliners επιβεβαίωσε ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Sebjørn Dahl.

Γνωστοποίησε δε ότι μια νέα γενιά πλοίων της Höegh Autoliners είναι ειδικά σχεδιασμένη για τη μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όπως ανέφερε, τα εν λόγω πλοία ενσωματώνουν ενισχυμένα συστημάτα βιντεοεπιτηρήσης, αλλά και ιδιαίτερα μεγάλα καταστρώματα που λογίζονται ως κατάλληλα για την ασφαλή μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Πρόσθεσε, επίσης, ότι η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να αποτρέψει την εκδήλωση φωτιάς, την ίδια ώρα που εφαρμόζονται αποτελεσματικοί τρόποι αντιμετώπισης μέσω της εκπαίδευσης του προσωπικού και της ενσωμάτωσης προηγμένων ανιχνευτών καπνού/φωτιάς.

αυτοκίνητα μέσα σε πλοίο
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζεται ότι η συζήτηση για το αν κρίνεται ασφαλής η μεταφορά των ηλεκτρικών στα πλοία «φούντωσε» μετά την πυρκαγιά στο φορτηγό πλοίο Felicity Ace, το οποίο βυθίστηκε την 1η Μαρτίου 2022, μαζί με περίπου 4.000 οχήματα του ομίλου VW.

Αν και δεν έχουν διαλευκανθεί τα ακριβή αίτια που προκάλεσαν την πυρκαγιά και την βύθιση του οχηματαγωγού πλοίου, θεωρείται βέβαιο ότι οι συστοιχίες των μπαταριών των πολλών ηλεκτρικών αυτοκινήτων που μετέφερε το Felicity Ace συνέβαλαν καταλυτικά στην ταχεία διάδοση της φωτιάς η οποία οδήγησε τελικά στον βυθό του Ατλαντικού το τεράστιο πλοίο.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ