208

Πόσο κοστίζει το μίσθωμα ηλεκτρικού ΙΧ μέσω Κοινωνικού Leasing στη Γαλλία;

παρισσ

Το πρόγραμμα έχει προϋπολογισμό 369 εκατ. ευρώ και θα επιτρέψει τη χρηματοδότηση τουλάχιστον 50.000 αιτήσεων.

Το κοινωνικό Leasing ηλεκτρικών οχημάτων επιστρέφει στο γαλλικό αυτοκινητιστικό τοπίο. Από τις 30 Σεπτεμβρίου, οι αιτήσεις οδηγών που επιθυμούν να επωφεληθούν από αυτό το πρόγραμμα, μπορούν να υποβληθούν και να διεκπεραιώνονται από κυβερνητικές υπηρεσίες.

Το γαλλικό κοινωνικό Leasing έχει προϋπολογισμό 369 εκατ. ευρώ και θα επιτρέψει τη χρηματοδότηση «τουλάχιστον 50.000 αιτήσεων» κατά την περίοδο 2025-2030. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο όγκος των μισθώσεων ετησίως και για το πρώτο έτος 2025 δεν ορίζεται σαφώς από τις δημόσιες αρχές στο διάταγμά τους. Και αυτό παρά τις δηλώσεις της Υπουργού Agnès Pannier-Runacher: «Το 2025, η κυβέρνηση επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία της και τουλάχιστον 50.000 οχήματα θα προσφέρονται σε προσιτή τιμή, με μισθώματα κάτω των 140 ευρώ το μήνα, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 5.000 που προορίζονται για ζώνες χαμηλών εκπομπών. Η κοινωνική μίσθωση είναι μια οικολογική μετάβαση που απευθύνεται σε όλους, δίκαιη και συγκεκριμένη. Τα λέμε στις 30 Σεπτεμβρίου για την έναρξη!»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ για τους κατασκευαστές

Από τις 30 Σεπτεμβρίου η γαλλική αγορά θα τεθεί σε μηχανική υποστήριξη. Ωστόσο, τι θα γίνει όταν αυτή η μηχανική υποστήριξη αποσυρθεί από τα σημεία πώλησης. Η κοινωνική μίσθωση του 2025 θα επιτρέψει μια τεχνητή ανάκαμψη μόνο τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους. Είναι σύντομη, αλλά αρκετή για να σώσει τα απαραίτητα.

Η μίσθωση ηλεκτρικών οχημάτων είναι σανίδα σωτηρίας, όλοι το γνωρίζουν αυτό. Για τους κατασκευαστές, αυτό το σχέδιο είναι ασύμφορο. Είναι μάλιστα μια ζημιογόνος επιχείρηση, αλλά είναι επίσης ένα εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ. Η Stellantis, η Renault και οι εισαγωγείς όπως η Volkswagen κάνουν ήδη πολυάριθμες ανακοινώσεις σχετικά με τα οχήματά τους που είναι επιλέξιμα για μίσθωση το 2025. Επισήμως, όλοι θα παίξουν το παιχνίδι επειδή είναι αδύνατο να πεις «όχι» στις δημόσιες αρχές και να εμφανιστείς ως το κακό παιδί της ενεργειακής μετάβασης. Από την άλλη πλευρά, όλοι γρήγορα κατάλαβαν ότι η μίσθωση θα ήταν μια μοναδική εκστρατεία μάρκετινγκ που θα τους επέτρεπε να προωθήσουν τα αντίστοιχα ηλεκτρικά μοντέλα τους, ελπίζοντας παράλληλα να ξαναρχίσουν τα πράγματα εκτός του σχεδίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

50.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα διευκολύνουν τα στατιστικά στοιχεία

Είναι σαφές ότι η γαλλική αγορά χρειάζεται πραγματικά αυτές τις 50.000 μονάδες αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν προγραμματιστεί για αυτή τη δεύτερη σεζόν του 2025 καθώς οι πωλήσεις λιανικής βρίσκονται σε ιστορικά πολύ χαμηλό επίπεδο.

Υπενθυμίζεται ότι κατά τους πρώτους επτά μήνες του έτους, η γαλλική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων μειώθηκε κατά 7,9%, με λιγότερα από ένα εκατομμύριο ταξινομημένα οχήματα (958.581), σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που παρείχε η AAA Data. Αυτό τοποθετεί την αγορά σε ένα από τα χειρότερα αποτελέσματά της εδώ και τέσσερα χρόνια. Σε αυτό το πλαίσιο, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων παραμένει στάσιμο στο 18%.

Όσον αφορά τις παραγγελίες, παρατηρούμε μια μικρή βελτίωση από τον Μάιο (+2,8 και +7,5 τον Ιούνιο). Ο όγκος των παραγγελιών για τον μήνα Ιούνιο βρίσκεται σε καλό επίπεδο. Το συνολικό ποσοστό παραμένει πολύ χαμηλό, με 80.000 μονάδες λιγότερες από πέρυσι, στο -8,3%. Για λόγους σύγκρισης, αυτός ο ετήσιος όγκος παραγγελιών επιτεύχθηκε τον Μάιο του 2022 και του 2021... και τον Απρίλιο του 2019.Ηλεκτρικό αυτοκίνητο με 140 ευρώ τον μήνα -Σε ποια χώρα ξεκινά το κοινωνικό leasing

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα μοντέλο που καταστρέφει την αξία

Ωστόσο, η εξάρτηση ενός τομέα από τις επιδοτήσεις αναπόφευκτα θέτει υπό αμφισβήτηση τη βιωσιμότητα ενός μοντέλου. Στην περίπτωση των ηλεκτρικών οχημάτων, υπάρχει κίνδυνος να διαιωνιστεί περαιτέρω η ισορροπία μιας ήδη υποτροφοδοτούμενης αγοράς. Προσφέροντας ένα BEV για περίπου 150 ευρώ το μήνα στα πιο μέτρια νοικοκυριά, το σχέδιο υποτιμά την αξία ενός οχήματος του οποίου η μέση τιμή είναι 43.000 ευρώ (πηγή: AAA Data). Βεβαίως, οι κατασκευαστές διαθέτουν πλέον τη γκάμα τους σε τιμή μικρότερη των 30.000 ευρώ με το Renault 5 E-Tech ή ακόμα και 20.000 ευρώ για το Citroën ë-C3. Πρέπει όμως να αναγνωριστεί ότι το μίσθωμα που καταβάλλεται στο πλαίσιο της κοινωνικής μίσθωσης απέχει πολύ από την πραγματική αξία ενός μοντέλου.

Δικαιούχοι θα είναι οι εργαζόμενοι Γάλλοι που βρίσκονται στα πέντε υψηλότερα εισοδηματικά δεκατημόρια (εισόδημα αναφοράς από φόρο ανά μετοχή μικρότερο ή ίσο με 15.400 ευρώ) και οι οποίοι εξαρτώνται από το προσωπικό τους όχημα για να πηγαίνουν στην εργασία τους ή να εκτελούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα. Η κοινωνική μίσθωση θα έχει ελάχιστη διάρκεια τριών ετών, με την επιλογή για τα νοικοκυριά να επιλέξουν μεγαλύτερη μίσθωση. Επισήμως, μόνο τα πιο μέτρια νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στη μίσθωση, αλλά στην πράξη, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να παρακαμφθεί το σύστημα...

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προσφορές κάτω των 140 ευρώ το μήνα

Για να είναι επιλέξιμες, οι εταιρείες ενοικίασης θα πρέπει να προσφέρουν μηνιαία τιμή μικρότερη από 140 ευρώ ή και λιγότερο για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα. Όλες οι τιμές ενοικίασης πρέπει να είναι μικρότερες από 200 ευρώ ανά μήνα, με επιδότηση έως 7.000 ευρώ ανά όχημα. Δεν μπορεί να συνδυαστεί με άλλα προγράμματα βοήθειας.

Ένα πλαίσιο για τις επιστροφές των αυτοκινήτων

Για αυτό το δεύτερο έτος μίσθωσης ηλεκτρικών ΙΧ, ο τομέας της μεταπώλησης με επικεφαλής την Mobilians έχει ακουστεί σχετικά με τις αξίες μεταπώλησης, καθώς η κυβέρνηση έχει ζητήσει από τους κατασκευαστές να εφαρμόσουν μηχανισμούς για τη διαχείριση των επιστροφών μισθώσεων σε συνεργασία με τις αντιπροσωπείες, όπως κεντρικές επαναγορές, προκειμένου να διασφαλιστεί ο ορισμός μιας δίκαιης τιμής για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Μένει να δούμε εάν αυτά τα κεντρικά αποθέματα επαναγοράς θα είναι επαρκή για να αποφευχθεί η οικονομική ζημία στα δίκτυα. Θα δούμε...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ