Μια Skoda Octavia made in China

FAW Bestune B70 a

Οι Κινέζοι ήξεραν πολύ καλά τι έκαναν πριν από μερικά χρόνια. Αφού αντέγραψαν αρχικά ένα άκρως πετυχημένο μοντέλο, τώρα αποφασίζουν να το φρεσκάρουν… για ευνόητους λόγους.

Ποιος είναι ο σημαντικότερος από αυτούς; Μα φυσικά να συνεχίσει απτόητο την εμπορική του πορεία στην Άπω Ανατολή. Και φυσικά μιλάμε για τη δική τους Skoda Octavia, ένα liftback με τεράστιο value for money, το οποίο έχει κατορθώσει να γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές στη συγκεκριμένη χώρα.

FAW Bestune B70
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Bestune B70 της FAW αποκαλύφθηκε το 2020, μόλις πριν από τρία χρόνια δηλαδή και σήμερα οι κατασκευαστές του υποστηρίζουν πως ετοίμασαν τη νέα γενιά του. Ωστόσο αυτό πιθανώς γίνεται λόγω marketing, διότι το αυτοκίνητο φαίνεται ουσιαστικά το ίδιο.

Οι αισθητικές αλλαγές εντοπίζονται σε επιμέρους σημεία, όπως στα ελαφρώς διαφοροποιημένα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, τους προφυλακτήρες, τη μάσκα και το λογότυπο. Εξωτερικά, παρατηρούμε επίσης νέες απολήξεις εξάτμισης και ζάντες αλουμινίου 18 και 19 ιντσών.

FAW Bestune B70 b

Στο εσωτερικό τα χειριστήρια του κλιματισμού βρίσκονται πλέον πάνω στη μεγάλη οθόνη αφής, ενώ τροποποιημένη δείχνει και η κεντρική κονσόλα. Το τιμόνι είναι πανομοιότυπο αν και διαθέτει αλλαγμένο λογότυπο. Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου έχει επίσης αλλάξει.

Σαφώς λοιπόν και δεν πρόκειται για εντελώς καινούριο μοντέλο. Το B70 εξακολουθεί και βασίζεται στην πλατφόρμα FMA και το μεταξόνιο είναι 2.800 χλστ. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 45 χλστ. και τώρα φτάνει τα 4.855 χλστ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από το καπό συναντάμε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα στα 1,5 λίτρα ή στα 2 λίτρα με 169 και 224 ίππους αντίστοιχα. Το μικρό μοτέρ συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις, ενώ το μεγαλύτερο με ένα 6άρι αυτόματο. Η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα και στις δύο εκδόσεις.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ