Έτσι θα μπορούσε να είναι μια νέα Alfa Romeo Giulietta;

Alfa Romeo Giulietta render

Οι φήμες για την αναβίωση της Giulietta βρίθουν, η Alfa Romeo δεν έχει επιβεβαιώσει τίποτα, αλλά το διαδίκτυο εξακολουθεί να πλημμυρίζεται από ανεπίσημα σχέδια ιδιωτών designers.

Το τελευταίο -και σίγουρα ένα από τα ομορφότερα και πιο ενδιαφέροντα- από τα σχέδια αυτά, που φυσικά δεν σχετίζονται επουδενί με την εταιρεία του Μιλάνου, προσδίδει στην ενδεχόμενη νέα Giulietta τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας, όπως την είδαμε στην καινούρια Tonale και, έπειτα, στις ανανεωμένες Giulia και Stelvio.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σχέδιο αυτό έχει την υπογραφή του διάσημου ψηφιακού designer με το όνομα «Theottle», ο οποίος έχει παρουσιάσει και στο παρελθόν άλλες σπουδές του για μια ενδεχόμενη νέα γενιά της Giulietta. Ξεκίνησε τη δημιουργία του νέου του σχεδίου στη βάση της φρεσκαρισμένης Giulia, που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος.

Εν συνεχεία, αφαίρεσε τον τρίτο όγκο του πορτ-μπαγκάζ για να τη μεταμορφώσει σε hatchback, υιοθετώντας και στοιχεία από τη Stelvio, και τέλος εφάρμοσε μια σειρά από δυναμικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Tonale - όπως τις νευρώσεις του αμαξώματος και τα εμπρός φωτιστικά σώματα, που τα μετέφερε αυτούσια.

Στα τελευταία περιλαμβάνονται και οι τεράστιοι αεραγωγοί του εμπρός προφυλακτήρα, που θα ταίριαζαν περισσότερο σε μια Giuletta QV παρά σε ένα hatchback του ηλεκτρικού μέλλοντος της Alfa Romeo, που θα ξεκινήσει το 2026 με την παραγωγή αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην υπεραιωνόβια ιστορία της εταιρείας του Τορίνου, η Giulietta εμφανίστηκε σε τρεις διαφορετικές περιόδους. Η πρώτη ήταν κατά τα έτη 1954-1965, με τις Type 750 και 101 που είχαν κινητήρα 1.3 λίτρου και πληθώρα αμαξωμάτων - sedan, station wagon, coupe και spider, σε εκδόσεις Sprint και Sprint Speciale.

Η δεύτερη περίοδος της Giulietta συνέβη τα έτη 1977-'85 με την Tipo 116, που ήταν ένα πισωκίνητο τετράθυρο sedan, και η τρίτη περίοδος την δεκαετία που μας πέρασε, 2010-'20, με την Type 940 μεταμορφωμένη σε ένα εμπροσθοκίνητο μικρομεσαίου μεγέθους hatchback.

Όμως, το Hatchback αμαξώμα στη δεκαετία που διανύουμε φαίνεται να υποκύπτει -και αυτό- στην επέλαση των SUV, και με την Tonale παρούσα είναι αμφίβολο ότι η Alfa Romeo θα καταλήξει πως είναι συμφέρουσα η παραγωγή της αντίστοιχης πιο χαμηλής και συμπαγούς Giulietta.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ