οmoda

Μια ανάσα από τη γραμμή παραγωγής το νέο CUPRA Raval

Cupra Raval

Η ισπανική μάρκα μοιράστηκε ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για τον χαρακτήρα του επερχόμενου ηλεκτρικού συμπαγούς αστικού αυτοκινήτου της.

Το νέο μοντέλο της CUPRA έρχεται μέσα στο 2026 και είναι στην τελική φάση δοκιμών. Το Raval που συνεχίζει να γράφει χιλιόμετρα «καμουφλαρισμένο», είναι το πρώτο μέλος της νέας οικογένειας αστικών EV του ομίλου, που περιλαμβάνει τέσσερις εκπροσώπους από το VW Group. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Μαρτορέλ στην Ισπανία, όπως άλλωστε και το επόμενο μέλος αυτού του καρέ, το Volkswagen ID. Polo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Raval που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB+ της Volkswagen έχει την κίνηση στον εμπρός και υπόσχεται «…δυναμική και συναρπαστική εμπειρία οδήγησης εστιασμένη στον οδηγό». Θα έχει μήκος μόλις 4 μέτρα αλλά με το ευρύχωρο εσωτερικό και τον πρακτικό, ευρύχωρο χώρο αποσκευών, στοχεύει και σε οδηγούς που αρέσκονται και σε ταξίδια – όχι μόνο την κίνηση εντός αστικού τοπίου.

Με σπορ ανάρτηση -15 χιλιοστά χαμηλότερη από την πλατφόρμα-, προοδευτική διεύθυνση που ενισχύει την ευχέρεια και ESC Sport, το CUPRA Raval υπόσχεται να είναι fun to drive. Το Dynamic Chassis Control χρησιμοποιεί προσαρμοστικά αμορτισέρ που ρυθμίζουν την απόσβεση για άνεση ή για πιο ευκίνητο, σπορ χειρισμό. Στη λειτουργία CUPRA, τα αμορτισέρ γίνονται πιο σφιχτά, μειώνοντας την κλίση του σώματος και ενισχύοντας τη δυναμική οδήγηση. Όσο για το «one box» σύστημα ηλεκτρονικής πέδησης βελτιώνει την αίσθηση του πεντάλ, ενισχύοντας την πέδηση μέσω ανάκτησης ενέργειας από τον κινητήρα. Επίσης, το CUPRA Raval διαθέτει δισκόφρενα εμπρός και πίσω για μέγιστη απόδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κορυφαία έκδοση CUPRA Raval VZ (166kW) προχωρά ακόμα παραπέρα. Είναι εξοπλισμένο με καθίσματα Dinamica Bucket, ανάρτηση DCC Sport με μεγαλύτερη ακαμψία (+5%) για καλύτερο χειρισμό και οδική πρόσφυση, ευρύτερο μετατρόχιο - 10mm μεγαλύτερο από την πλατφόρμα - λειτουργία ESC OFF, ζάντες 19’’ με ελαστικά 235mm και το ηλεκτρονικό διαφορικό.

«Με την άφιξη του CUPRA Raval, κάνουμε μια τολμηρή δήλωση για το τι μπορεί να είναι ένα συμπαγές, αστικό ηλεκτρικό όχημα. Είναι ένα αυτοκίνητο για όσους επιθυμούν συναισθηματική εμπειρία και διαφοροποίηση, με όλα τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης. Για να νιώσετε πραγματικά την ένταση του Raval, πρέπει να καθίσετε πίσω από το τιμόνι», δήλωσε ο Dr. Werner Tietz, Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης στην CUPRA.

Το Raval θα είναι διαθέσιμο σε διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού με μια ποικιλία επιλογών εξατομίκευσης. Κατά το λανσάρισμά του, θα είναι διαθέσιμες τρεις αποκλειστικές εκδόσεις ς, κάθε μία ενσωματώνοντας την ουσία του μοντέλου από μια μοναδική οπτική γωνία. Κάθε έκδοση λανσαρίσματος του CUPRA Raval έχει δημιουργηθεί για να παραδώσει το DNA της μάρκας:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

VZ Extreme (166 kW): Η πιο ισχυρή έκδοση, με την πιο σπορ οδηγική συμπεριφορά, με τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά και αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων.

Dynamic Plus (155 kW): Συνδυάζει απολαυστική οδήγηση, άνεση και τεχνολογία, διαθέτει προηγμένο σύστημα ADAS, έξυπνες λειτουργίες στάθμευσης, Matrix LED φωτιστικά σώματα, bucket καθίσματα και ένα ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας με 12 ηχεία, το οποίο έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Sennheiser Mobility. Παρέχει επίσης διευρυμένη αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων.

Dynamic (155 kW): Με την ίδια προηγμένη τεχνολογία μπαταρίας, δυναμική οδήγηση και αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ