Το Μετρό της Αθήνας θα διασχίζει τη Λ. Κηφισίας -Πού θα βρίσκονται οι νέοι σταθμοί

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό, σειρά θα πάρει ένα έργο που θα δώσει τέλος σε μια μακροχρόνια αδικία.
Στο πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 «Άλσος Βεϊκου-Γουδή» επικεντρώνεται αυτή τη στιγμή το ενδιαφέρον γύρω από τις επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας, με στόχο την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων της πρωτεύουσας. Το εν λόγω τμήμα θα προσθέσει στο δίκτυο 15 νέους σταθμούς, και θα φροντίζει για τη μετακίνηση περίπου 340.000 επιβατών ημερησίως.
Η Γραμμή 4 του Μετρό, ωστόσο, δεν θα περιοριστεί στο Άλσος Βεΐκου-Γουδή, μιας και στον σχεδιασμό προβλέπεται η επέκτασή της και σε άλλες περιοχές του Λεκανοπεδίου.
BUY NOW
Το επόμενο έργο που φαίνεται ότι έχει προτεραιοποιηθεί αφορά στην κατασκευή του τμήματος «Γουδή-Λυκόβρυση» με τους σταθμούς Γουδή, Κατεχάκη, Φάρος, Φιλοθέη, Σιδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισος, ΟΤΕ, Μαρούσι, Πεύκη και Λυκόβρυση.

Η γραμμή θα περνάει από Λεωφόρο Κηφισίας και έτσι θα δοθεί τέλος σε μια μακροχρόνια αδικία, δηλαδή στην απομόνωση από τα μέσα σταθερής τροχιάς των κατοίκων των Βορείων Προαστίων και των εργαζομένων στις εκατοντάδες εταιρείες που εδρεύουν κατά μήκος της κεντρικής αυτής οδικής αρτηρίας.
Υπενθυμίζουμε ότι το 2000, όταν ξεκινούσε η πρώτη φάση του Μετρό της Αθήνας (Γραμμή 2 και 3) η σύνδεση της Λεωφ. Κηφισίας με το Μετρό αποτελούσε αδήριτη ανάγκη σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους.
Σήμερα, ωστόσο, η Λ. Κηφισίας παραμένει… γυμνή από σταθμούς Μετρό, με αποτέλεσμα καθημερινά να βουλιάζει από αυτοκίνητα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για όσους δραστηριοποιούνται επαγγελματικά κατά μήκος του συγκεκριμένου οδικού άξονα.

Το τμήμα «Γουδή-Λυκόβρυση» θα εξυπηρετεί το ΟΑΚΑ, δηλαδή τον πυρήνα ενός πλήθους αθλητικών δραστηριοτήτων, και τον εμπορικό πόλο της περιοχής, ενώ με τον σταθμό «Λυκόβρυση» θα τερματίζει σε κοντινή απόσταση από την Εθνική Οδό.
Προαπαιτούμενο για την υλοποίηση του έργου είναι ολοκλήρωση απαιτητικών μελετών όπως και η εύρεση χρηματοδότησης, κάτι που σημαίνει ότι η έναρξη των εργασιών δεν προβλέπεται πριν το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.