Μετρό Αθήνας: Αυτοί είναι οι 18 νέοι σταθμοί που θα δούμε τα επόμενα χρόνια

συρμοί χωρίς οδηγό μετρό γραμμή 4 αθήνα

Απλώνονται οι ράγες του Μετρό της Αθήνας με στόχο την εξυπηρέτηση ακόμα περισσότερων κατοίκων της πρωτεύουσας.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις καθ’ όλο το 24ώρο, από τις 23/05/2023 έως και τις 08/08/2023, ισχύουν σε δρόμους της Αθήνας λόγω εργασιών που αφορούν στην κατασκευή του Σταθμού «Αλεξάνδρας» της Γραμμής 4 του Μετρό, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΑΣ (δείτε αναλυτικά τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις εδώ).

Υπενθυμίζεται ότι Γραμμή 4 του Μετρό συνιστά το μεγαλύτερο έργο συγκοινωνιακής υποδομής στην Ελλάδα, με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ. Tο Α’ τμήμα (Άλσος Βεΐκου  -Γουδή) θα έχει μήκος γραμμής 12,8 χλμ. και θα περιλαμβάνει 15 σταθμούς που θα αλλάξουν τον συγκοινωνιακό χάρτη της πρωτεύουσας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Γραμμή 4 Μετρό

Οι σταθμοί είναι οι εξής: Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια,  Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός,  Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια,  Ζωγράφου, Γουδή.

Πρόκειται, ωστόσο, για ένα έργο που δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί το προσεχές διάστημα, μιας και θα παραδοθεί στο επιβατικό κοινό προς το τέλος του 2029.

Υπάρχει, δε, ωστόσο, ένα έργο που -μολονότι δεν είναι του ίδιου βεληνεκούς με τη Γραμμή 4- θα είναι έτοιμο νωρίτερα, βγάζοντας από τη συγκοινωνιακή απομόνωση τη Δυτική Αττική.

Η Κόκκινη γραμμή πάει Ίλιον

Πρόκειται για την επέκταση της Γραμμής 2 (κόκκινης) προς Δυτική Αττική με τρεις νέους σταθμούς και μήκος γραμμής 4 χλμ. Για το έργο κατέθεσαν συμμετοχή οι εταιρείες ΤΕΡΝΑ, AKTΩΡ, ΑΒΑΞ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ενώ με το που πέσουν οι υπογραφές θα χρειαστούν 57 μήνες για την ολοκλήρωσή του, δηλαδή 4 χρόνια και 9 μήνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Γραμμή 2 Μετρό

Θα δημιουργούν οι σταθμοί «Παλατιανή», «Ίλιον» και «Άγιος Νικόλαος» που θα χωροθετούνται στα εξής σημεία: 

  • Ο Σταθμός «Παλατιανή» χωροθετείται στη διασταύρωση των οδών Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου και διαθέτει 2 εισόδους εκατέρωθεν της Οδού Θηβών.
  • Ο Σταθμός «Ίλιον» χωροθετείται στη διασταύρωση των οδών Θηβών και Ελαιών και διαθέτει 2 εισόδους εκατέρωθεν της οδού Θηβών και πρόβλεψη σύνδεσης/μετεπιβίβασης επιβατών με τον ομώνυμο Σταθμό της μελλοντικής επέκτασης της Γραμμής 4 προς Πετρούπολη.
  • Ο Σταθμός «Άγιος Νικόλαος» χωροθετείται κάτω από το τμήμα της ομώνυμης οδού και τμήμα του διαμορφωμένου χώρου πρασίνου που βρίσκεται μεταξύ των οδών Παραμυθιάς, Ολύνθου, Ζίτσης και Αγ. Νικολάου.

Μόλις παραδοθούν οι νέοι σταθμοί και η νέα γραμμή στο επιβατικό κοινό, οι μετακινήσεις από το κέντρο της Αθήνας στη Δυτική Αττική (και αντίστροφα) θα πραγματοποιούνται ιδιαίτερα γρήγορα, μιας και το δρομολόγιο Ίλιον-Σύνταγμα θα εκτελείται σε 20 λεπτά, και το Ίλιον-Ομόνοια σε 15 λεπτά.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ