Mercedes-Benz Trucks: Τα ηλεκτρικά φορτηγά βγαίνουν στους δρόμους

mercedes truck electric

Σε συνέχεια της παρουσίασης στην αγορά του eActros για βαριές διανομές, η Mercedes-Benz Trucks προωθεί συστηματικά την εισαγωγή και άλλων ηλεκτροκίνητων μοντέλων μπαταρίας φέτος και τα προσεχή έτη.

Για τη σημαντική κατηγορία μεγάλων αποστάσεων, το eActros LongHaul, με αυτονομία περίπου 500 χιλιόμετρα με μία φόρτιση της μπαταρίας, έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε μαζική παραγωγή το 2024. Τα πρώτα πρωτότυπα οχήματα του φορτηγού 40 τόνων υποβάλλονται ήδη σε εσωτερικές δοκιμές και οι μηχανικοί της Mercedes-Benz Trucks προγραμματίζουν να ξεκινήσουν φέτος δοκιμές του ηλεκτρικού φορτηγού στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Το eActros LongHaul θα προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης υψηλής απόδοσης - το λεγόμενο «megawatt charging». Επιπλέον, η Mercedes-Benz Trucks προετοιμάζει κι άλλες εκδόσεις του eActros – ειδικότερα το eActros 300 και το eActros 400 – και, τον προσεχή Ιούλιο, θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο του Wörth η παραγωγή του eEconic για δημοτική χρήση, το οποίο θα είναι το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής. Στόχος της Mercedes-Benz Trucks είναι να αυξήσει σε άνω του 50 τοις εκατό το ποσοστό των νέων οχημάτων με τοπικά ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στην Ευρώπη έως το 2030.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
mercedes truck

Για να παρουσιάσει την ηλεκτρική κινητικότητα στους πελάτες φορτηγών από όλη την Ευρώπη, η εταιρεία διοργανώνει μια εκδήλωση διάρκειας αρκετών εβδομάδων κοντά στο εργοστάσιο του Wörth η οποία ξεκινά στις αρχές Ιουνίου. Ειδικοί από τη Mercedes-Benz Trucks θα ενημερώσουν συνολικά 1000 συμμετέχοντες για τις βασικές πτυχές της ηλεκτρικής κινητικότητας, από τις υποδομές και τις υπηρεσίες έως τα ηλεκτρικά μοντέλα. Επιπρόσθετα, οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν το eActros 300 σε απαιτητικές διαδρομές και με ρεαλιστικά ωφέλιμα φορτία.

Για φόρτιση στο αμαξοστάσιο, η Mercedes-Benz Trucks συνεργάζεται με τη Siemens Smart Infrastructure, την ENGIE και την EVBox Group. Όσον αφορά τη δημόσια φόρτιση για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, η Daimler Truck, η TRATON GROUP και ο όμιλος Volvo υπέγραψαν δεσμευτική συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας. Η κοινοπραξία αυτή προβλέπει την ανάπτυξη και λειτουργία ενός δημόσιου δικτύου φόρτισης υψηλής απόδοσης για βαριά ηλεκτρικά φορτηγά μεγάλων αποστάσεων και τουριστικά λεωφορεία στην Ευρώπη. Το δίκτυο φόρτισης αυτών των τριών εταίρων θα είναι διαθέσιμο σε διαχειριστές στόλων στην Ευρώπη ανεξαρτήτως μάρκας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
mercedes electric truck

Το Mercedes-Benz eEconic στην IFAT

Το ηλεκτρικό φορτηγό μπαταρίας eEconic θα κάνει την πρεμιέρα του στις 30 Μαΐου στην εμπορική έκθεση IFAT, την κορυφαία εμπορική έκθεση παγκοσμίως για τη διαχείριση νερού, λυμάτων, απορριμμάτων και πρώτων υλών, στο Μόναχο. Το eEconic σημειώνει ιδιαίτερα καλές επιδόσεις στις χρήσεις εντός πόλεων τις πρώτες πρωινές ώρες, χάρη στις χαμηλές εκπομπές θορύβου. Η αρχιτεκτονική οχήματος του eEconic επωφελείται από τη στρατηγική παγκόσμιας πλατφόρμας της Daimler Truck: Το σύστημα κίνησης του φορτηγού χαμηλού δαπέδου βασίζεται στο Mercedes-Benz eActros, το οποίο παράγεται στο εργοστάσιο του Wörth από τον Οκτώβριο του 2021. Από τον Μάιο του 2022, η εταιρεία FES Frankfurter Entsorgung- (Waste Management) and Service GmbH χρησιμοποιεί ήδη ένα πρωτότυπο eEconic στη Φρανκφούρτη για την αποκομιδή δημοτικών απορριμμάτων.

MirrorCam δεύτερης γενιάς για το eActros

Από τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, η Mercedes-Benz Trucks εξοπλίζει τα eActros με το βελτιωμένο MirrorCam δεύτερης γενιάς, το οποίο διαθέτει βελτιώσεις κυρίως όσον αφορά την προβολή εικόνας και την ασφάλεια. Εξωτερικά, το μήκος του βραχίονα κάμερας και στις δύο πλευρές έχει μειωθεί κατά δέκα εκατοστά. Ένα από τα πλεονεκτήματα αυτών των νέων διαστάσεων είναι ότι οι οδηγοί διαπιστώνουν αμέσως ότι μπορούν να κινηθούν όπισθεν ευκολότερα από ό,τι με την πρώτη γενιά MirrorCam, καθώς η προοπτική του MirrorCam μοιάζει πλέον περισσότερο με εκείνη των συμβατικών καθρεφτών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Απώτερος στόχος: Οδικές μεταφορές με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2050

Η Daimler Truck φιλοδοξεί να προσφέρει καινούρια οχήματα σε Ευρώπη, Ιαπωνία και Βόρεια Αμερική μόνο με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα («tank-to-wheel») έως το 2039. Τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρίας Mercedes-Benz eCitaro και παράγονται ήδη μαζικά από το 2018 και το 2021, αντίστοιχα. Το Mercedes-Benz eEconic, το FUSO eCanter και το Freightliner eCascadia θα ακολουθήσουν αργότερα φέτος, ενώ προγραμματίζονται ήδη κι άλλα οχήματα με τοπικά ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα. Κατά το δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, η εταιρεία σχεδιάζει να συμπληρώσει τη γκάμα των οχημάτων της με οχήματα μαζικής παραγωγής που θα κινούνται με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Ο απώτερος στόχος είναι να εξασφαλιστούν οδικές μεταφορές με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2050.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ