Ελλάδα: Μείωση κατά 50% των θανατηφόρων τροχαίων έως το τέλος του 2023

Κλοπή Maserati από ανήλικους και τροχαίο ατύχημα

Υλοποίηση μιας σειράς δράσεων με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021-2027».

Το θέμα της οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα συζήτησαν πρόσφατα στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στο πλαίσιο πλαίσιο εναρκτήριας συνάντησης της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας EU Road Safety Exchange, που στόχο έχει την ανταλλαγή τεχνογνωσίας των κρατών - μελών για να κάνουμε τους δρόμους της Ελλάδας και της Ευρώπης πιο ασφαλείς.

Το νέο EU Road Safety Exchange είναι μια τριετής δράση της ΕΕ (2023-2025) που εδραιώνει και επεκτείνει το δίκτυο των εμπειρογνωμόνων οδικής ασφάλειας των κρατών-μελών της ΕΕ που εργάζονται από κοινού για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και δημιουργεί έναν βελτιωμένο μηχανισμό για την ανταλλαγή γνώσης και ορθών πρακτικών μεταξύ των κρατών - μελών. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί εκ νέου από το European Transport Safety Council (ETSC) υπό την εποπτεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ελλάδα να υπενθυμίσουμε ότι το 2021 βραβεύτηκε καθώς μειώθηκαν τα σημαντικά τροχαία ατυχήματα κατά 50%.

Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς τόνισε ότι: «Στόχος είναι να πετύχουμε μείωση κατά 50% των θανατηφόρων τροχαίων μεταξύ 2020 - 2023 και να συνεχίσουμε όλα τα επόμενα χρόνια να συνεισφέρουμε στην επίτευξη του μακροπρόθεσμου στόχου της ΕΕ για το “Vision Zero” το 2050. Μια σημαντική πρόκληση την οποία είμαστε αποφασισμένοι να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά. Για να το πετύχουμε αυτό προχωράμε σε σειρά δράσεων στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για την Οδική Ασφάλεια που εκπονήσαμε σε συνεργασία με το National Technical University of Athens / Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ και την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021-2027».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ