H Land Rover ετοιμάζει ένα μεγαλύτερο Defender

Land Rover Defender

Παρότι έχει ήδη προγραμματίσει για το 2022 το μεγαλύτερο, οκταθέσιο Defender 130, η Land Rover φέρεται να σχεδιάζει την κατασκευή μιας ακόμα πιο μεγάλης και πιο πολυτελούς εκδοχής του εμβληματικού της 4x4 - στο νέο δάπεδο της επόμενης γενιάς του Range Rover.

Προς το παρόν το Defender διατίθεται στις εκδόσεις (μεγέθους) 90 και 110, και του χρόνου θα διατίθεται και η μεγαλύτερη 130. Σε αυτές φημολογείται ότι μέχρι το 2024-'25 θα προστεθούν ακόμα τρεις: η πιο ισχυρή και σπορ Defender SVO, ένα πιθανό Defender pickup, και τέλος το μεγαλύτερο όλων, που θα βασίζετσαι στη νέα πλατφόρμα MLA του επόμενου Range Rover.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το καινούριο δάπεδο MLA, δεδομένου ότι θα αποτελεί τη βάση των νέων Range Rover και Range Rover Sport, προσφέρει τις διαστάσεις και τα χαρακτηριστικά που θα χρειαζόταν μία -ακόμη- μεγαλύτερη εκδοχή του Defender - μαζί με τη δυνατότητα να συνδεθεί με συμβατικούς, υβριδικούς, plug-in υβριδικούς και αμιγώς ηλεκτρικούς κινητήρες και τις αντίστοιχες μπαταρίες τους.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο Defender, αν αυτό ευοδοθεί, θα διατηρεί μεν τις κορυφαίες off-road ικανότητες της σημερινής δεύτερης γενιάς του Defender, αλλά με πιο «ασφάλτινο» προσανατολισμό για περισσότερη άνεση στην καθημερινότητα και στο ταξίδι. Επίσης, το εσωτερικό του θα είναι πιο premium, χωρίς τα λίγο «ωμότερα» στοιχεία που συνδυάζονται με την εκτός δρόμου φιλοσοφία των μικρότερων εκδόσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχετικά με τις μονάδες ισχύος αυτού του ενδεχόμενου μεγάλου Defender, ακούγεται πως θα έχει εξακύλιδρους κινητήρες 3.0 λίτρων βενζίνης ή diesel, σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό ή plug-in υβριδικό σύστημα. Επίσης, έχει ακουστεί και η πιθανότητα μιας έκδοσης V8 επιδόσεων, αλλά και μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης που θα ανταγωνίζεται τη Mercedes-Benz EQG.

Οι πληροφορίες φτάνουν να αναφέρουν μέχρι και ότι θα διαθέτει στο εσωτερικό του σπορ καθίσματα, επιλογέα μετάδοσης τοποθετημένο ψηλά στην κονσόλα, καθώς και μεταλλικές και ξύλινες επενδύσεις. Ωστόσο, δεν αναμένεται να διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων, για να μην έρθει σε εμπορική «αντιπαράθεση» με το Land Rover Discovery.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μοιάζει λογικό για τη Land Rover να επενδύει βαρέως στη διεύρυνση της «οικογένειας» Defender, δεδομένης της μεγάλης εμπορικής επιτυχίας που σημειώνει η τρέχουσα δεύτερη γενιά του. Και ο διαμοιρασμός του κόστους με τη χρήση κοινής πλατφόρμας και κοινών μέσων παραγωγής με το Range Rover επίσης εντάσσεται σε αυτό το λογικό πλαίσιο. Η διαφοροποίηση μεταξύ των δύο θα προκύπτει από το σχεδιασμό και τις εκτός δρόμου δυνατότητες.

Με την ίδια λογική φαίνεται να επενδύει η εταιρεία και στα μικρότερου μεγέθους μοντέλα της. Η μικρότερη πλατφόρμα EMA (Electric Modular Architecture) θα χρησιμοποιηθεί στην επόμενη γενιά τόσο του Range Rover Evoque όσο και του Land Rover Discovery Sport, για τις plug-in υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις τους.

Τέλος, εκτιμάται ότι το νέο, μεγαλύτερο Defender με την πλατφόρμα MLA θα βγει στην παραγωγή το 2024 ή 2025, με τιμή που θα ξεκινά από τις 59.000 λίρες (69.200 Ευρώ).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ