Με τεχνολογία Toyota τα λεωφορεία της Mercedes

Λεωφορείο Mercedes με κυψέλες υδρογόνου Toyota 2022

H Toyota Ευρώπης θα συνεργαστεί με την Daimler Buses στην οποία και θα προμηθεύει το δεύτερης γενιάς σύστημα κυψελών υδρογόνου που έχει αναπτύξει.

Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση της ιαπωνικής εταιρείας, η Toyota Ευρώπης θα γίνει ο προμηθευτής της Daimler Buses για το νέο λεωφορείο που παρουσίασε η τελευταία, το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eCitaro Range Extender.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Ιάπωνες αναμένεται να προμηθεύουν στην Daimler Buses το σύστημα κυψελών υδρογόνου δεύτερης γενιάς TFCM2-F-60 που έχουν αναπτύξει με την κάθε μονάδα του συστήματος να μπορεί να παράξει 60 kW ισχύος.

Η Toyota αναφέρει ότι οι νέου τύπου κυψέλες υδρογόνου για χρήση σε οχήματα βαρέως τύπου μπορούν εύκολα να ενσωματωθούν στην οροφή του νέου ηλεκτρικού λεωφορείου της Mercedes δίπλα στις δεξαμενές υδρογόνου και τη συστοιχία μπαταριών. Με τις κυψέλες εγκατεστημένες η αυτονομία του Mercedes-Benz eCitaro Range Extender μπορεί να φτάσει έως και τα 400 χιλιόμετρα, για τη στάνταρ έκδοση του και τα 350 για την επιμηκυμένη αρθρωτή έκδοση.

Εκτός από την διευρυμένη αυτονομία που θα προσφέρουν στο νέο ηλεκτρικό λεωφορείο της Mercedes, οι κυψέλες υδρογόνου της Toyota δίνουν τέλος στην ανάγκη ενδιάμεσης φόρτισης των μπαταριών του eCitaro, με σημαντικό όφελος στη μείωση του χρονικού διαστήματος που αυτό χρειάζεται να μείνει εκτός δρομολογίων.

Η Toyota Ευρώπης αναφέρει επίσης ότι θα πραγματοποιήσει όλη την απαραίτητη εξέλιξη που χρειάζεται για την ενσωμάτωση των κυψελών της στο λεωφορείο της Mercedes λαμβάνοντας υπόψη την ιδανική τους απόδοση αλλά και τη μεγιστοποίηση του κύκλου ζωής τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έχοντας ηγετική θέση παγκοσμίως στην εξέλιξη και εφαρμογή κυψελών υδρογόνου, η Toyota πιστεύει πολύ στις λύσεις που θα δώσει η συγκεκριμένη τεχνολογία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του μέλλοντος. Θεωρεί παράλληλα τις κυψέλες ακόμη πιο σημαντικές στις μεταφορές και στα ηλεκτρικά οχήματα βαρέως τύπου καθώς το βάρος μια συστοιχίας μπαταριών, που μπορεί να προσφέρει αντίστοιχη ενεργειακή χωρητικότητα, ανέρχεται σε αρκετούς τόνους. Μια μπαταρία με τόσο μεγάλο βάρος μειώνει σημαντικά το ωφέλιμο φορτίο, φορτίο, ενώ χρειάζεται πάρα πολύ χρόνο για την φόρτιση της σε σχέση την μπαταρία ενός αμιγώς ηλεκτρικού επιβατικού αυτοκινήτου.

«Είμαστε χαρούμενοι που θα εργαστούμε με την Daimler Buses και είμαστε ευχαριστημένοι που βλέπουμε ότι οι πωλήσεις συστημάτων κίνησης υδρογόνου στην Ευρώπη συνεχίζουν να διευρύνονται. Η Toyota έχει δεσμευτεί να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα και πιστεύουμε ότι το υδρογόνο σημαντικό μέρος μιας μελλοντικής κοινωνίας απαλλαγμένης από εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα», δήλωσε σχετικά ο Matt Garrison, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ευρώπης.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ