Με ηλεκτρικά μοτέρ τα νέα Audi RS αλλά πιο δυναμικά από ποτέ

Audi RS E-Tron GT

Με το τέλος της διάθεσης του 5κύλινδρου TT RS και του V10 R8, οι κορυφαίοι βενζινοκινητήρες του σπορ τμήματος RS της Audi μπαίνουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, δίνοντας τη σκυτάλη στον ηλεκτρισμό.

Για να καθησυχάσει πάντως τους fan της μάρκας, ο Πρόεδρος της Audi RS, Sebastian Grams, σε συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar υπόσχεται ότι περισσότερα από ποτέ υψηλών επιδόσεων μοντέλα της εταιρείας βρίσκονται στο δρόμο της παραγωγής.

Ανάμεσα σε αυτά βρίσκονται ο αντικαταστάτης του R8 και του TT, τα οποία θα έχουν ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Επίσης, μια σειρά από νέα RS SUV μοντέλα, χωρίς πάντως προς το παρόν να δίνει περισσότερα στοιχεία στη δημοσιότητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Audi RS E-Tron GT

Ειδικά στην περίπτωση του ηλεκτρισμού, ο Grams υποσχέθηκε ότι θα ακολουθήσουν και άλλα εντυπωσιακά μοντέλα όπως το πρόσφατο RS E-Tron GT, που θα προσφέρουν εκρηκτικές επιδόσεις.

Μάλιστα, τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα έχουν εξελιχθεί ώστε να έχουν όσο το δυνατόν χαμηλότερο βάρος, έχοντας ως στόχο να βρεθεί η τέλεια ισορροπία ανάμεσα στη δύναμη του ηλεκτρισμού και στο έξτρα βάρος που προσθέτουν οι μπαταρίες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Audi RS 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκτός των αμιγώς ηλεκτρικών, τα επερχόμενα νέα RS μοντέλα θα έχουν και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Για παράδειγμα το νέο Audi RS 4 Avant θα είναι PHEV, ενώ και άλλα νέα RS μοντέλα θα έλθουν εφοδιασμένα με αντίστοιχα συστήματα.

Λίγα χρόνια αργότερα, το 2030, όλα τα Audi RS μοντέλα θα είναι ηλεκτρικά, με αποτέλεσμα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης να απουσιάζουν πλήρως από τη γκάμα του σπορ παρακλαδιού των Γερμανών και αποτελούν οριστικά ιστορία.

Audi RS E-Tron GT

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ