Ποια μάρκα παραδίδει τα αυτοκίνητά της γεμάτα με βενζίνη;

Η μάρκα που παραδίδει τα αυτοκίνητά της γεμάτα με βενζίνη

Με ένα ρεζερβουάρ γεμάτο με φιλικότερο προς το περιβάλλον καύσιμο παραδίδει γνωστός κατασκευαστής τα αυτοκίνητα που παράγει. Σε ποια χώρα γίνεται.

Η Audi είναι από τους κατασκευαστές που εργάζονται πάνω στην εξέλιξη των παραδοσιακών ορυκτών καυσίμων με στόχο να μειωθεί το ανθρακικό αποτύπωμα που προκύπτει στο περιβάλλον από την ανθρώπινη δραστηριότητα.

Η γερμανική εταιρεία, σε συνεργασία με εταιρείες πετρελαιοειδών και όχι μόνο, εξελίσσει εδώ και καιρό το καύσιμο, το οποίο ονομάζεται R33 και χρησιμοποιείται από την Audi στο γέμισμα των ρεζερβουάρ των καινούργιων αυτοκινήτων που βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής της στη Γερμανία αλλά και των οχημάτων που λειτουργούν στα εργοστάσια της εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο νέος τύπος καυσίμου χρησιμοποιεί ως βάση του το πετρέλαιο ή τη βενζίνη που προέρχεται από ορυκτά καύσιμα με αποτέλεσμα να έχουν εξελιχθεί δύο διαφορετική τύποι καυσίμων για μοτέρ diesel και πλέον και βενζίνης.

Το καύσιμο R33 έχει ως αναλογία 66% παραδοσιακά ορυκτά καύσιμα και 33% βιοκαύσιμα που έχουν προέρθει από ανανεώσιμες πηγές - έτσι παίρνει και το όνομα R33.

Το νέο R33 καύσιμο με βάση τη βενζίνη είναι η πιο πρόσφατη εξέλιξη του καυσίμου με το μίγμα να περιλαμβάνει αιθανόλη αλλά και βιονάφθα, με την τελευταία να παράγεται από υπολείμματα. Με βάση το βιο-diesel ο έτερος τύπος του νέου καυσίμου που χρησιμοποιεί στο μίγμα παραφίνες που έχουν προέρθει από φυτικό λάδι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την Audi, το καύσιμο βενζίνης R33 είναι συμβατό με τους υπάρχοντες κινητήρες εσωτερικής καύσης που μπορούν να λειτουργήσουν με βενζίνη Ε10, η οποία περιέχει στη σύνθεσή της 10% βιοαιθανόλη. Από την άλλη το καύσιμο diesel R33 είναι συμβατό με κινητήρες πετρελαίου νέας αλλά και παλιότερης γενιάς.

Οι Γερμανοί αναφέρουν ότι ο νέος τύπος καυσίμου που έχουν εξελίξει σε συνεργασία με τις Shell και Bosch μειώνουν τις εκπομπές CO2 τουλάχιστον κατά 20% κατά την παραγωγική διαδικασία, σε σχέση με τα παραδοσιακά ορυκτά καύσιμα.

Ένα ακόμη πλεονέκτημα των καυσίμων R33 βενζίνης και πετρελαίου είναι οι μικρότερες φθορές που παρουσιάζουν οι θερμικοί κινητήρες που τα χρησιμοποιούν, λόγω των διαφορετικών πρόσθετων που χρησιμοποιούνται, ενώ σύμφωνα με την Audi τα νέα καύσιμα επιδεικνύουν και μεγαλύτερη σταθερότητα στην αποθήκευση τους, έναντι των συμβατικών ορυκτών καυσίμων.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ