Λουκέτο για την εταιρεία του David Beckham -Ποια αυτοκίνητα κατασκεύαζε

David Beckham χρεωκοπία Lunaz Design 2024

Μια πολλά υποσχόμενη επένδυση για τον David Beckham κινδυνεύει με τη βρετανική εταιρεία αυτοκινήτου Lunaz Group να τελεί πλέον υπό καθεστώς ειδικής διαχείρισης.

Με έδρα το Σίλβερστοουν της Αγγλίας, η Lunaz Group, θυγατρική του ομώνυμου ομίλου, είναι από τις πιο γνωστές εταιρείες στον κλάδο της με κύρια δραστηριότητά την μετατροπή κλασικών αυτοκινήτων σε αμιγώς ηλεκτρικά, με τους Βρετανούς να έχουν εξελίξει το δικό τους σύστημα.

Η Lunaz ιδρύθηκε το 2018, ενώ το 2021 μια σειρά από επενδυτές πίστεψαν στο επιχειρηματικό πλάνων των Βρετανών, μεταξύ των οποίων ήταν και ο πρώην ποδοσφαιριστής David Beckham, λαμβάνοντας μέρος στο μετοχικό της σχήμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκτός από κλασικά αυτοκίνητα, η Lunaz μετατρέπει σε αμιγώς ηλεκτρικά και βαρέα επαγγελματικά οχήματα (φορτηγά και λεωφορεία), ενώ διέθετε το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που έχει εξελίξει και σε άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτου.

Για την ανάπτυξη και την κερδοφορία τους οι Βρετανοί βασίστηκαν στα πλάνα της κυβέρνησης του Μπόρις Τζόνσον που ήθελε τη Μ. Βρετανία να παύει τις πωλήσεις των καινούργιων συμβατικών αυτοκινήτων νωρίτερα σε σχέση με την Ευρωπαϊκή Ένωση, το 2030 αντί του 2035.

Αυτό το αρχικό σχέδιο της βρετανικής κυβέρνησης θα δημιουργούσε και τον απαραίτητο όγκο παραγγελιών ώστε η Lunaz να συνεχίσει να αναπτύσσει τις δραστηριότητές της και να κερδοφορεί.

Ωστόσο η αλλαγή στα σχέδια των Βρετανών και η καθυστέρηση της απαγόρευσης των πωλήσεων των συμβατικών αυτοκινήτων έως το 2035 δημιούργησε σημαντικά προβλήματα τον όμιλο της Lunaz καθώς ιδιώτες αλλά και εταιρείες δεν έβλεπαν πλέον τον λόγο να «βιαστούν» να μετατρέψουν τα οχήματά τους από συμβατικά σε αμιγώς ηλεκτρικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρώτη εταιρεία του Lunaz Group που αντιμετώπισε προβλήματα ήταν η Lunaz Applied Technologies (LAT), η οποία αναλαμβάνει την μετατροπή βαρέων οχημάτων από συμβατικά σε ηλεκτρικά και το καθεστώς ειδικής διαχείρισης στο οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή συνοδεύτηκε από την απόλυση 40 υπαλλήλων της.

Μετά τη LAT ακολούθησε και η Lunaz Design, η οποία έπαυσε εντελώς τις δραστηριότητές της έως ότου ολοκληρωθεί η αναδιάρθρωση της εταιρείας.

Σύμφωνα και με βρετανικά μέσα ενημέρωσης που επικαλούνται ανακοινώσεις του ίδιου του ομίλου η LAT δεν κατάφερε να βρει την απαιτούμενη χρηματοδότηση για να ξεκινήσει την παραγωγή του δικού της ηλεκτρικού απορριμματοφόρου αναφέροντας παράλληλα ότι η έναρξη της παραγωγής θα γίνει εφικτή όταν και το επιχειρηματικό κλίμα είναι πιο πρόσφορο για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Σκοπός της αναδιάρθρωσης της Lunaz είναι η προσαρμογή της στις τρέχουσες απαιτήσεις της αγοράς και μένει να δούμε αν θα καταφέρει να σηκώσει ξανά ρολά η βρετανική εταιρεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ