Η θυγατρική της Toyota προκάλεσε αίσθηση με την παγκόσμια πρεμιέρα αυτού του εντυπωσιακού ηλεκτρικού πρωτότυπου.
Με αυτό, η Lexus επαναφέρει το θρυλικό όνομα LFA, αν και προσαρμοσμένο στη σημερινή, ηλεκτρική εποχή. Ακολουθώντας τα βήματα των Toyota 2000GT και του Lexus LFA, το LFA Concept ενσωματώνει την αρχή «Shikinen Sengu» της Toyota: τεχνικές και δεξιότητες που μεταφέρονται από βετεράνους της αυτοκινητοβιομηχανίας στη νέα γενιά, ώστε να εξελίσσονται.
Υπό αυτό το δόγμα δημιουργήθηκε αυτό το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο που μοιράζεται βασικές τεχνολογίες με τα GR GT και GR GT3, ενώ εξερευνά το μέλλον των αμιγώς ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων (BEV).
BUY NOW
Οι σχεδιαστές και οι μηχανολόγοι της Lexus ξεκίνησαν με βάση ένα ελαφρύ, πολύ άκαμπτο αλουμινένιο πλαίσιο – το ίδιο με το GR GT. Εντός αυτού υπάρχει ένα οδηγοκεντρικό κόκπιτ, το τιμόνι του οποίου έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για σπορ χρήση, με τη διάταξη των διακοπτών να επιτρέπει λειτουργία αφής, για άμεσο και διαισθητικό έλεγχο του αυτοκινήτου.
Σχεδιαστικά, η χαμηλή, ρέουσα σιλουέτα από το ρύγχος έως το πίσω μέρος, αποτίει φόρο τιμής στη γλυπτική ομορφιά του αρχικού LFA, ενώ διατηρεί τις κλασικές αναλογίες ενός κουπέ. Το αποτέλεσμα είναι μια νέα ιδανική μορφή σπορ αυτοκινήτου που πιθανώς θα σας θυμίζει το Lexus Sport Concept που είδαμε νωρίτερα φέτος στο Monterey Car Week και στο Japan Mobility Show 2025.
Όσο για τις διαστάσεις του, έχει μήκος 4,69 μέτρα, πλάτος 2,04, ύψος 1,19 και μεταξόνιο στα 2,725 μέτρα. Είναι δηλαδή και πιο μακρύ αλλά και πιο φαρδύ από το αρχικό LFA.
Οι Ιάπωνες δεν γνωστοποίησαν απολύτως τίποτα σχετικά με την τεχνολογία που περικλείει. Ούτε τις δυνατότητες του ηλεκτροκινητήρα (ή των ηλεκτροκινητήρων), ούτε τη χωρητικότητα της μπαταρίας.