Lexus LBX Morizo RR: Έρχεται στην Ευρώπη η «καυτή» έκδοση του ιαπωνικού B-SUV

Lexus LBX Morizzo RR

Η Lexus επιβεβαίωσε επισήμως ότι η πανίσχυρη έδοση Morizo RR του LBX, με τον κινητήρα του GR Yaris, θα έρθει σύντομα και στην ήπειρό μας.

Στο πνεύμα του «Morizo», όπως είναι το προσωνύμιο του επίτιμου προέδρου της Toyota, Akio Toyoda, το Lexus LBX Morizo RR είναι ένα θερμικό σπορ μοντέλο μέσα σε έναν ολοένα και πιο εξηλεκτρισμένο αυτοκινητικό κόσμο, που απευθύνεται στους λάτρεις της σπορ οδήγησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ανακοίνωση της έλευσης του αυτοκινήτου στην ήπειρό μας έγινε από τον Pascal Ruch, Αντιπρόεδρο της Lexus Ευρώπης, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης παρουσίασης νέων μοντέλων της Toyota και της Lexus, με τα λόγια πως αυτό «είναι κάτι που έχει επικυρωθεί, έχει εγκριθεί, και πλέον δουλεύουμε πάνω στο χρονοδιάγραμμα».

Η έκδοση Morizo RR του Lexus LBX παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ιαπωνία, εξοπλισμένη με τον γνωστό τρίκυλινδρο κινητήρα 1.6 turbo των 304 ίππων, ίδιο με αυτόν του GR Yaris και της GR Corolla.

Η έκδοση αυτή «θα πληροί τα ευρωπαϊκά στάνταρ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι λιγότερο ισχυρή», συνέχισε ο Ruch. Κοινώς, μπορεί να δούμε διαφορετική παραμετροποίηση ή ισχύ, αλλά το ζητούμενο, που είναι οι επιδόσεις, δεν θα θυσιαστεί.

Το Lexus LBX Morizo RR θα είναι η hot-hatch εκδοχή ενός τα πιο συμπαγή premium SUV της αγοράς. Το αμάξωμα παραμένει μικρών διαστάσεων, αλλά με σπορ ρυθμίσεις στην ανάρτηση, τετρακίνηση και δυναμική αισθητική, δημιουργώντας μια εντελώς ξεχωριστή πρόταση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό, το LBX Morizo RR θα είναι και σπάνιο και ακριβό. Στην Αυστραλία κυκλοφορεί ήδη με τιμή περίπου 44.000 ευρώ, αλλά για την Ευρώπη τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Όπως παραδέχθηκε ο Ruch, λόγω των περιβαλλοντικών φόρων και επιβαρύνσεων, η τιμή σε χώρες της κεντρικής Ευρώπης μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τις 100.000 ευρώ.

Από πλευράς συνολικών εκπομπών ρύπων της γκάμας της, η Lexus έχει το περιθώριο να προσφέρει ένα τέτοιο μοντέλο, καθώς θα είναι περιορισμένων αντιτύπων και «η γκάμα μας είναι 100% εξηλεκτρισμένη, οπότε ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε περιορισμένο αριθμό δεν επηρεάζει το συνολικό αποτύπωμα CO2 και δεν επιφέρει πρόστιμα», σύμφωνα με τον Ruch.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγεκριμένα, το LBX Morizo RR θα διατεθεί πιθανότατα σε λίγες δεκάδες μονάδες ετησίως, ως συλλεκτικό μοντέλο για τους λάτρεις των οδηγικών συγκινήσεων και της ιαπωνικής τεχνογνωσίας. Κι η επιβεβαίωση της διάθεσής του στην Ευρώπη είναι ένα μήνυμα ότι υπάρχει ακόμη χώρος για το συναίσθημα στην αυτοκίνηση, ακόμη και στην εποχή των ηλεκτρικών και των ρυθμίσεων εκπομπών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ