Αυτή η Lamborghini θα «καίει» συνθετικά καύσιμα -Τι κινητήρα θα έχει

lamborghini temerario

Η Lamborghini εξελίσσει έναν νέο υψηλόστροφο V8 κινητήρα, ο οποίος σχεδιάζεται να μείνει στην παραγωγή ακόμα και μετά το 2035, λειτουργώντας με εναλλακτικά καύσιμα.

Το εν λόγω μοτέρ, λέγεται πως θα αποτελέσει τη βάση των supercars της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, τα επόμενα χρόνια. Ο υπεύθυνος της εταιρείας για τις Temerario, Paolo Racchetti, το είπε ξεκάθαρα. Ο καινούργιος V8 (L411) θα παραμείνει στη ζωή και μετά την απαγόρευση των πωλήσεων των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, στην Ευρώπη. Δεν αφορά ένα προσωρινό στάδιο, αλλά κάτι που θα έχει συνέχεια και διάρκεια.

Γεννάται όμως ένα ερώτημα. Πόσο ικανός θα είναι ώστε να μπορέσει να υπάρξει, χρησιμοποιώντας μόνο συνθετικά καύσιμα; Βέβαια η Γερμανία και η Ιταλία ασκούν πιέσεις είτε στη μια είτε στην άλλη περίπτωση, να δοθεί περιθώριο για τη διατήρηση συμβατικών κινητήρων, ειδικά όταν πρόκειται να τοποθετούνται σε σπορ μοντέλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
lamborghini engine

Ο L411 είναι ένας twin-turbo 4λιτρος V8 με επίπεδο στροφαλοφόρο άξονα, ο οποίος προορίζεται για το διάδοχο της Huracan, την Temerario. Στιγμιαία θα μπορεί να ανεβάζει στροφές έως τις 10.200 ενώ η συνολική του ισχύς, χάρη και στους τρεις ηλεκτροκινητήρες του, φτάνει τους 907 ίππους. Από την άλλη, ένα τέτοιο μοτέρ δεν θεωρείται κατάλληλο για την Urus, διότι θα χρειάζονταν μεγάλες αλλαγές. Το SUV θα εξακολουθήσει να εφοδιάζεται με τον EA825 V8 της Porsche.

Ως εκ τούτου, η Lamborghini όπως καταλαβαίνετε, δεν έχει καμία πρόθεση να εγκαταλείψει τους θερμικούς κινητήρες. Όσο και αν μερικοί προωθούν διακαώς το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση. Το πιο ρεαλιστικό σενάριο για να συμβεί αυτό όμως, είναι η χρήση των e-fuels.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ