Κινητήρας θαύμα φτάνει τους 340 ίππους και ζυγίζει μόλις 75 κιλά

εργοστάσιο mercedes

Οι τεχνολογικές εξελίξεις στον κόσμο των τεσσάρων τροχών κινούνται με γοργούς ρυθμούς όπως φαίνεται και από τον κινητήρα που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Τεχνολογίας CES.

Τη διεθνή αμερικάνικη Έκθεση Τεχνολογίας CES, που πραγματοποιείται αυτό τον καιρό στη Νεβάδα των Ηνωμένων Πολιτειών επέλεξε η Magna για να παρουσιάσει τον νέο ηλεκτρικό της κινητήρα eDrive, λόγω και της μεγάλης απήχησης που έχει στο κοινό.

Η Καναδική εταιρεία τράβηξε επάνω της τα φώτα της δημοσιότητας χάρη στις προδιαγραφές του νέας γενιάς κινητήρα της, ο οποίος παρουσιάζεται ακόμη πιο μαζεμένος σε διαστάσεις, ελαφρύτερος αλλά και πιο ισχυρός έναντι των προηγούμενων προτάσεων της Magna.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα γενιά eDrive κινητήρων της Magna φέρνει στο προσκήνιο την αρχιτεκτονική των 800 Volt, η οποία αναμένεται να αποτελέσει και το στάνταρ στο ηλεκτρικό μέλλον των τεσσάρων τροχών λόγω των πλεονεκτημάτων που παρουσιάζει αναφορικά με την συνολική ψηλότερη αποδοτικότητα ενός ηλεκτρικού συστήματος κίνησης αλλά και τους ταχύτερους χρόνους φόρτισης.

Το νέο υψηλής απόδοσης μοτέρ προορίζεται για μοντέλα που ανήκουν στη μικρομεσαία, τη μεσαία και την μεγάλη κατηγορία και έναντι της υπάρχουσας γενιάς eDrive των Καναδών παρουσιάζεται ανώτερο σε όλους τους σημαντικούς τομείς.

Παγκόσμια πρωτιά στην κατηγορία των προμηθευτών ηλεκτρικών κινητήρα είναι σύμφωνα με τη Magna η δυνατότητα περιστροφής του νέου μοτέρ της κατά 90 μοίρες γύρω από τον άξονα μετάδοσης της κίνησης -κάθετα ή οριζόντια. Αυτό από μόνο του επιτρέπει την ευκολότερη ενσωμάτωση το μοτέρ σε ένα νέο μοντέλο, τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα, κάτι που δίνει μεγαλύτερη ευκαιρία κινήσεων στους σχεδιαστές του οχήματος και μειώνει λογικά και το κόστος εξέλιξής του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η Magna κάνει λόγο για ενεργειακή αποδοτικότητα που φτάνει έως και το 93% σε πραγματικές συνθήκες και σε περισσότερα σενάρια οδήγησης και μετρήσεων με τον κινητήρα να γίνεται έτσι πιο αποδοτικός σε ένα μεγαλύτερο φάσμα ταχύτητας κίνησης.

Το νέο μοτέρ έχει 20% μικρότερο ύψος έναντι της υπάρχουσας γενιάς, είναι σχετικά ελαφρύ αφού το βάρος του φτάνει τα 75 κιλά. Επίσης η μέγιστη ισχύς που μπορεί να παράγει φτάνει τους 340 ίππους και η ροπή άξονα τα 5.000 Nm.

Να σημειωθεί τέλος ότι ο κινητήρας της Magna μπορεί να λειτουργήσει ως το κύριο ή το «συμπληρωματικό» μοτέρ ενός αυτοκινήτου με δυνατότητα αποσύνδεσης από το σύστημα κίνησης.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ