Kimera EVO38: Ένας θρύλος επιστρέφει

kimera evo38

Προηγήθηκαν teaser εικόνες πριν μερικούς μήνες, όμως στα πλαίσια του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης, το Kimera EVO38 κάνει ντεμπούτο. Το εν λόγω μοντέλο θα διαθέτει τετρακίνηση και θα κατασκευαστεί σε 38 μονάδες.

Μεταξύ του 1978 και 1992… ήρθαν στη ζωή αρκετά σπορ και αγωνιστικά αυτοκίνητα που σήμερα αποκαλούμε «θρύλους». Και αναμφισβήτητα ένα από αυτά ήταν και η εμβληματική Lancia 037. Στην αρχή, ο μικρός ιταλικός οίκος Kimera Automobili παρουσίασε το restomod EVO37, που βασιζόταν φυσικά σε αυτήν. Προκαλώντας συναισθήματα νοσταλγίας, αφού οι ομοιότητες με τον πρόγονό του είναι εμφανείς και πολύ πετυχημένες, θα προσθέταμε.

kimera evo38 b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, επανέρχεται στο προσκήνιο με το EVO38. Με βασική διαφορά συγκριτικά με την προηγούμενη φορά, το εξελιγμένο και ρυθμιζόμενο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να το χειρίζεται από το εσωτερικό, επιλέγοντας το ποσοστό κίνησης ανάμεσα στους δύο άξονες. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης και για την ανάρτηση (πίστα/δρόμος/χωματόδρομος).

Το βάρος του EVO38 κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα των 1.100 κιλών περίπου, όπως ζύγιζε και η EVO37. Για να επιτευχθεί αυτό παρά του επιπλέον διαφορικού, έγινε εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και τιτανίου. Λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη, δεν έχουν γίνει προς το παρόν γνωστές.

kimera evo38 c

Ωστόσο, η ιπποδύναμη του βελτιωμένου κινητήρα (επανασχεδιάστηκαν πολλά εξαρτήματα – μεταβλητός χρονισμός) αναμένεται να ξεπερνά τους 600 ίππους και η ροπή να είναι 580 Nm περίπου, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Περιμένουμε με αγωνία, να μάθουμε πολύ σύντομα τα νούμερα σχετικά με τις επιδόσεις.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ