Κι όμως η NASA αντέγραψε το Chaos -Ποια η σχέση του ελληνικού αυτοκινήτου με τη διαστημική υπηρεσία των Η.Π.Α.

NASA Chaos

Την ίδια στιγμή που το Chaos -το ελληνικό ultracar των 3.000 ίππων- εξακολουθεί να αγνοείται, η NASA δείχνει να ακολουθεί τις κατασκευαστικές πρακτικές έγιναν γνωστές χάρη στο φιλόδοξο τετράτροχο project της Spyros Panopoulos Automotive.

Με εικόνες βγαλμένες από τη… μερική και άκρως ψηφιακή αποκάλυψη του Chaos, του ελληνικού ultracar των 3.000 ίππους, μοιάζουν οι φωτογραφίες που έδωσε στο φως της δημοσιότητας η NASA, θέλοντας να αναδείξει μια νέα κατασκευαστική μέθοδο που χρησιμοποιεί ώστε να καταστήσει τον σχεδιασμό των εξαρτημάτων αποτελεσματικότερο.

Πρόκειται για μια μεθοδολογία, η οποία βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, περιορίζοντας τη συμμετοχή του ανθρώπου στη διαδικασία του σχεδιασμού.

Η διαδικασία αυτή θεμελιώνεται πάνω σε έναν δυναμικό αλγόριθμο ώστε να δημιουργήσει μεταλλικά πλαίσια και βάσεις για τις διαστημικές αποστολές που καλείται να φέρει εις πέρας η NASA.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
NASA Chaos

Σε αντίθεση, λοιπόν, με έναν άνθρωπο, ο οποίος χρειάζεται πολύ περισσότερο να ολοκληρώσει τον σχεδιασμό μια τέτοιας υλοποίησης, η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης που εφαρμόζει η NASA το επιτυγχάνει όχι μόνον ταχύτερα αλλά και αποτελεσματικότερα, έχοντας τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει περισσότερους κύκλους επανάληψης -30 έως 40 μέσα σε λίγες ώρες- και ως εκ τούτου να εξαντλήσει τα περιθώρια βελτίωσης του τελικού προϊόντος.

Μάλιστα οι δυνατότητες της συγκεκριμένης μεθοδολογίας είναι απεριόριστες καθώς μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα εξαρτήματα που σχεδιάζονται από την ίδια τη NASA, είτε πρόκειται για τηλεσκόπιο είτε για διαστημικό σταθμό.

NASA Chaos
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η τεχνητή νοημοσύνη καταλήγει στο σχέδιο και στη συνέχεια δοκιμάζει το σχέδιο με ανάλυση πεπερασμένων στοιχείων για να βεβαιωθεί ότι λειτουργεί, για να επαληθεύσει τις απαιτήσεις και στη συνέχεια κάνει επίσης μια προσομοίωση κατασκευής για να βεβαιωθεί ότι μπορεί να κατασκευαστεί», εξήγησε ο R. McClelland, μηχανικός της NASA και επικεφαλής του συγκεκριμένου project.

Βλέποντας, βέβαια, ορισμένα από τα πρώτα δείγματα νέου κατασκευαστικού μοντέλου της NASA, η σκέψη μας ταξίδεψε και δικαίως στο ελληνικό ultracar των 3.000 ίππων, το περίφημο Chaos, και σε ορισμένα εξαρτήματα τα οποία έχουν έρθει, κατά καιρούς, στο φως της δημοσιότητας.

Πολλά από τα επιμέρους τμήματα του Chaos βασίζονται στις αρχές της παραμετρικής σχεδίασης ή αν προτιμάτε στη μεθοδολογία στην οποία ο σχεδιαστής μπορεί να μεταβάλλει το τελικό αποτέλεσμα αλλάζοντας ορισμένες από τις παραμέτρους.

NASA Chaos
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διαδικασία αυτή είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοματοποιημένη, γεγονός που μειώνει θεαματικά τους χρόνους υλοποίησης

Στην περίπτωση του Chaos, η παραμετρική σχεδίαση σε συνδυασμό με τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης και η χρήση εξωτικών υλικών, επέτρεπαν στην Spyros Panopoulos Automotive να άρει σημαντικούς τεχνικούς περιορισμούς και να πάρει το μέγιστο σε επίπεδο αποδοτικότητας από τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.

NASA Chaos

Όπως όλα δείχνουν, λοιπόν, η NASA και η Spyros Panopoulos Automotive μοιράζονται τις ίδιες κατασκευαστικές αρχές, σε μια προσπάθεια να βελτιστοποιήσουν το τελικό προϊόν μέσα από μια διαδικασία που περιλαμβάνει αρκετή τεχνητή νοημοσύνη και λιγότερο… άνθρωπο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ