Ξεκίνησε η κατασκευή της υποθαλάσσιας σήραγγας-μαμούθ των 16 χιλιομέτρων -Πού γίνεται το έργο των 3,5 δισ. ευρώ

υποθαλάσσιο τούνελ

Σάρκα και οστά έχει αρχίσει να παίρνει ένα υποθαλάσσιο σιδηροδρομικό τούνελ στην Κίνα, το οποίο όταν ολοκληρωθεί θα πάρει θέση ανάμεσα στα μεγαλύτερα του είδους του.

Ένα έργο-μαμούθ, με κόστος άνω των 3,5 δισ. ευρώ, άρχισε να κατασκευάζεται στην Κίνα, και αφορά στη δημιουργία υποθαλάσσιας σήραγγας για τη διέλευση τρένων με ταχύτητες που θα υπερβαίνουν 240 χλμ./ώρα.

Οι εργασίες ξεκίνησαν στα μέσα του περασμένου Μαΐου, ταυτόχρονα σε κάθε άκρο του τούνελ, κάτι που σημαίνει ότι οι δύο ξεχωριστές ομάδες εργαζομένων θα συναντηθούν στη μέση της σήραγγας.

Η υποθαλάσσια σήραγγα ονομάζεται Jintang θα συνδέει την πόλη-λιμάνι Ningbo με το Zhoushan στην επαρχία Zhejiang, και όταν ολοκληρωθεί το 2028 θα αναδειχθεί αυτόματα σε ένα από τα μακρύτερα τούνελ παγκοσμίως, έχοντας μήκος 16 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
υποθαλάσσιο τούνελ

Παράλληλα συγκαταλέγεται στα πιο απαιτητικά έργα παγκοσμίως, δεδομένου ότι οι εργάτες που σκάβουν το τούνελ επιχειρούν 78 μέτρα κάτω από την επιφάνεια του νερού, με το θαλάσσιο περιβάλλον να χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα πολύπλοκο, μιας και υπάρχουν αγωγοί πετρελαίου, τοίχοι και αποβάθρες, την ίδια ώρα που στην περιοχή υπάρχει έντονη ναυτιλιακή δραστηριότητα.

Επιπλέον, τα μηχανήματα διάνοιξης σηραγγών (TBM) που έχουν επιστρατευτεί φέρουν ειδικές τροποποιήσεις ώστε να τους επιτραπεί να αντιμετωπίσουν ένα μεγάλο εύρος γεωλογικών σχημάτων.

υποθαλάσσιο τούνελ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σήμερα, οι περιοχές Zhoushan και Ningbo συνδέονται μέσω μιας γέφυρας και των δρομολογίων που εκτελούν πλοία, τα οποία ωστόσο τακτικά υποφέρουν από διάφορα φαινόμενα, όπως τυφώνες και από πλήθος άλλων προβλημάτων που σχετίζοναι με τις ακτοπλοϊκές γραμμές.

Η υποθαλάσσια σιδηροδρομική σήραγγα θα είναι τρίτη μακρύτερη του είδους της στον κόσμο, με την πρώτη θέση να καταλαμβάνεται από τη Σηραγγα της Μάγχης (μήκος τμήματος κάτω από το νερό: 37,9 χλμ.) που έχει διανοιχτεί κάτω από το στενό της Μάγχης και συνδέει τη Γαλλία με την Αγγλία.

Στη δεύτερη θέση βρίσεκται η σήραγγα του Σεϊκάν στην Ιαπωνία και συνδέει τα νησιά Honshu και Hokkaido. Το χαμηλότερο σημείο της σήραγγας (μήκος τμήματος κάτω από το νερό: 23,3 χλμ.) βρίσκεται στα 240 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας γεγονός που την καθιστά την υποθαλάσσια σήραγγα με το μεγαλύτερο βάθος στον κόσμο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ