Ένα Jimny διαφορετικό από τα άλλα -Τετρακίνητο με τιμή 11.000 ευρώ

Jimny

Η Suzuki συνεχίζει να εστιάζει στα μικρά αυτοκίνητα με εκτός δρόμου ικανότητες και ρετρό χαρακτήρα, παρουσιάζοντας το νέο Hustler.

Το Suzuki Hustler αποτελεί τη νέα πρόταση της μάρκας στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα kei car —τη δημοφιλή στην Ιαπωνία κατηγορία υπερ-συμπαγών οχημάτων— με άκρως ελκυστική τιμή που ξεκινά από περίπου 11.000 ευρώ σύμφωνα με τη σημερινή ισοτιμία.

Υπενθυμίζεται πως στην Ευρώπη ακούγονται ήδη οι πρώτες φωνές για ένταξη της κατηγορίας «μικροηλεκτρικών» οχημάτων στους δρόμους, και σε περίπτωση που η απόφαση προχωρήσει, το νέο Hustler θα μπορούσε να αποτελέσει ιδανική λύση για αστικές μετακινήσεις, ενισχύοντας παράλληλα τη διείσδυση των ηλεκτρικών μοντέλων της Suzuki στην Γηραιά Ήπειρο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Jimny

Το νέο μοντέλο τηρεί απόλυτα τις αυστηρές προδιαγραφές των kei cars, έχοντας μήκος 3.395 χιλιοστά, πλάτος 1,47 μέτρα και ύψος 1,68 μέτρα. Η σχεδίαση του παραπέμπει ξεκάθαρα σε μικρό SUV, με απόσταση από το έδαφος περίπου 18 εκατοστά και έντονο off-road χαρακτήρα, ειδικά στην έκδοση Touch Wild, που διαθέτει πρόσθετες προστατευτικές επενδύσεις περιμετρικά του αμαξώματος.

Τα στρογγυλά εμπρός φώτα και τα κάθετα πίσω φανάρια ενισχύουν τη ρετρό αισθητική, ενώ οι τροχοί των 15 ιντσών ολοκληρώνουν την εικόνα ενός στιβαρού αλλά συμπαγούς μοντέλου.

Jimny
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό, η τετραθέσια καμπίνα εντυπωσιάζει με την ευρυχωρία και την ευελιξία της, χάρη στη σχεδίαση τύπου «κουτιού» που επιτρέπει την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση χώρου. Το πορτμπαγκάζ ρυθμίζεται εύκολα μέσω αναδιπλούμενης πλάτης, ενώ τα πίσω καθίσματα έχουν διαμήκη ρύθμιση, δίνοντας τη δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με τις ανάγκες μεταφοράς επιβατών ή αποσκευών. Πίσω από τα μπροστινά καθίσματα υπάρχουν πτυσσόμενα τραπεζάκια.

Το ταμπλό είναι μοντέρνο και λειτουργικό, με κεντρική οθόνη πολυμέσων και ημι-ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ διατηρεί πραγματικά κουμπιά για βασικές λειτουργίες, όπως ο κλιματισμός. Έξυπνη λεπτομέρεια αποτελεί το συρταρωτό ντουλαπάκι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, που αξιοποιεί στο έπακρο κάθε εκατοστό του χώρου.

Jimny

Κάτω από το καπό, το Hustler προσφέρεται είτε με ατμοσφαιρικό είτε με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 660 κυβικών εκατοστών, διαθέτοντας επίσης ήπιο υβριδικό σύστημα 12V. Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο ή CVT κιβώτιο, αλλά και σε προσθιοκίνητη ή τετρακίνητη έκδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναμφισβήτητα, η πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή είναι αυτή με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 63 ίππων, σε συνδυασμό με υβριδικό σύστημα, αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

Jimny

Ένα σύνολο που, αν και μικρό, υπόσχεται αξιοπρόσεκτη απόδοση σε ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές, μεταφέροντας κάτι από το πνεύμα του Jimny σε σαφώς, βέβαια, μικρότερο μέγεθος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ