Αυτό είναι το ηλεκτρικό pick-up του γίγαντα που κατασκευάζει τα iPhone

Foxxcon Model V

Η Foxconn είναι ένα μεγαθήριο τεχνολογίας της Ταϊβάν, που κατασκευάζει μια σειρά ηλεκτρονικών προϊόντων για λογαριασμό άλλων πολυεθνικών. Στα προϊόντα αυτά πρόσφατα προστέθηκαν τα αυτοκίνητα, και τώρα το ηλεκτρικό ημι-φορτηγό Model V.

Το παρακλάδι αυτοκινήτων της ταϊβανέζικης εταιρείας ονομάζεται Foxtron, και προέκυψε σε συνεργασία με τη Yulon Motor company. Στη διάρκεια των δύο προηγούμενων ετών, η Foxtronn παρουσίασε τρία πρωτότυπα: ένα SUV με την ονομασία Model C, το sedan Model E και το minibus Model T.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, η Foxtronn αποκάλυψε το συμπαγές hatchback Model B, καθώς και το ηλεκτρικό pick-up που ονομάζεται Model V. Το Model B, όπως και το περσινό Model E, είναι σχεδιασμένα από τον οίκο Pininfarina -όπως είναι εμφανές-, αλλά το Model V έχει την υπογραφή του σχεδιαστικού τμήματος της ταϊβανέζικης εταιρείας.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν θα βγουν όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Foxconn στην παγκόσμια αγορά με το δικό της σήμα. Η εταιρεία τα διαθέτει σε άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες για να τα διανείμουν με το δικό τους όνομα, και ήδη έχει υπογράψει σημαντικές συμφωνίες με πολυεθνικούς γίγαντες όπως η Stellantis και η Geely, καθώς και με την ραγδαία ανερχόμενη αμερικανική Rivian.

Πίσω στο Model V, το ηλεκτρικό ημι-φορτηγό βασίζεται σε μια πλατφόρμα που έχει σχεδιάσει η Foxconn, με την ονομασία Hon Hai Open Platform. Η ίδια αρχιτεκτονική πωλείται από την εταιρεία και μεμονωμένα, για κατασκευαστές που θέλουν να της τοποθετήσουν τα δικά τους αμαξώματα για την παραγωγή των ηλεκτρικών τους αυτοκινήτων κάθε είδους κατηγορίας: sedan, SUV ή sport GT.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως έχει ήδη αναφέρει η ταϊβανέζικη εταιρεία, η πλατφόρμα αυτή είναι δεκτική σε συστήματα ηλεκτροκίνησης ισχύος από 134 μέχρι και 858 ίππων. Και μπορεί, ανάλογα της διαμόρφωσης και του μεγέθους των μπαταριών της, να προσφέρει αυτονομία που κυμαίνεται από τα 300 μέχρι τα 800 χιλιόμετρα.

Το βάρος και η αεροδυναμική του Model V μάλλον δεν επιτρέπουν κάτι καλύτερο από τα 300 χιλιόμετρα μεταξύ κάθε φόρτισης, που φυσικά θα είναι πολύ λιγότερα αν είναι φορτωμένο με τον ένα τόνο που μπορεί να σηκώσει η καρότσα του, είτε αν ρυμουκλεί φορτίο μέχρι τριών τόνων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To Model V είναι διπλοκάμπινο και πενταθέσιο, και ανάμεσα στις εντυπωσιακές του τεχνολογίες βρίσκονται οι ψηφιακοί καθρέπτες σχήματος αεροδυναμικού πτερυγίου, αλλά και η δυνατότητα ενεργοποίησης της πόρτας της καρότσας με το πόδι. Το ταμπλό του περιλαμβάνει μια τεράστια ψηφιακή οθόνη αντίστοιχη του Model C, ψηφιακό πίνακα οργάνων και διακόπτες αφής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ