Aυτοκίνητο με μόνο 40 ευρώ τον μήνα -Ποιος κάνει την αρχή και αλλάζει τα δεδομένα

New cars

Πιο προσιτά ακόμη και από τα συμβατικά γίνονται τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε μια από τις ισχυρότερες οικονομίες της Ευρώπης με την έναρξη προγράμματος κοινωνικού leasing.

Στα τέλη Σεπμτεβρίου ο πρόεδρος της Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν, ανακοίνωσε τα πλάνα της γαλλικής κυβέρνησης με στόχο την εκπλήρωση των δεσμεύσεων της χώρας αναφορικά με τη μείωση των εκπομπών ρύπων αλλά και την επιτάχυνσης της υιοθέτησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το ευρύ κοινό.

Μεταξύ άλλων, ο Μακρόν υπενθύμισε τον στόχο της παραγωγής τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2027 στο έδαφος της Γαλλίας αλλά και την δραστική βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της χώρας του αναφορικά με την εγχώρια παραγωγή μπαταριών και την εξαγωγή τους σε άλλες χώρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τις εξαγγελίες της γαλλικής κυβέρνησης που ξεχώρισαν ήταν φυσικά το πρόγραμμα κοινωνικού leasing για ιδιώτες, αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται επί ευρωπαϊκού εδάφους, το οποίο συνοδεύεται επίσης από οικονομικά κριτήρια. Οι Γάλλοι το είχαν εξαγγείλει τουλάχιστον έναν χρόνο πριν και τώρα φαίνεται πως έφτασε η στιγμή για την υλοποίησή του.

Στόχος του γαλλικού κοινωνικού leasing είναι να μπορέσουν να αποκτήσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο και άτομα με πολύ χαμηλότερο εισόδημα σε σχέση με εκείνα που μπορούν να αγοράσουν αυτή τη στιγμή μοντέλο μηδενικών ρύπων.

Άτομα και οικογένειες δηλαδή που (λογικά), έχουν στην ιδιοκτησία τους παλιό συμβατικό αυτοκίνητο, το οποίο ρυπαίνει πολύ περισσότερο έναντι των καινούργιων και δεν μπορούν να προχωρήσουν ούτε σε αγορά τέτοιου μοντέλου.

Χαρακτηριστική ήταν άλλωστε και η δήλωση «για εκείνους που το χρειάζονται περισσότερο» στη σχετική ανακοίνωση της γαλλικής κυβέρνησης, τη στιγμή που ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου αυτοκινήτων στη χώρα έχει ξεπεράσει πλέον τα 11 χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρόγραμμα κοινωνικής χρονομίσθωσης αυτοκινήτου, αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη, θα ξεκινήσει στη Γαλλία από τη νέα χρονιά και θα αφορά αρχικά 25.000 άτομα πολύ χαμηλού εισοδήματος.

Τα αυστηρά, για τα γαλλικά δεδομένα, κριτήρια που έχουν τεθεί είναι το ετήσιο εισόδημα να φτάνει έως και τα 15.400 ευρώ (το ίδιο ποσό και κατά άτομο αν πρόκειται για οικογένεια) και ο ενδιαφερόμενος να μένει μακρύτερα από 15 χιλιόμετρα από τον τόπο εργασίας του. Παράλληλα θα πρέπει να χρησιμοποιεί το προσωπικό του όχημα για να φτάσει ως εκεί, αλλά και να κάνει τουλάχιστον 8.000 χλμ. ετησίως για επαγγελματικούς λόγους.

Εταιρείες αυτοκινήτου στη Γαλλία έχουν ξεκινήσει ήδη να διαφημίζουν τις προσφορές τους αναφορικά με το μηνιαίο μίσθωμα που επιδοτείται από την κυβέρνηση, με το κοινό να μπορεί να προχωρήσει από τώρα σε παραγγελία και να παραλάβει το μοντέλο του για χρήση τη νέα χρονιά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, οι τιμές για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης ξεκινούν πολύ χαμηλότερα από το «όριο» των 100 ευρώ. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι εγχώριος κατασκευαστής προσφέρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης στη βασική του έκδοση με μόλις 40 ευρώ τον μήνα.

Εκτός από τη συντήρηση του αυτοκινήτου που περιλαμβάνεται φυσικά στην τιμή, ο εν λόγω κατασκευαστής προσφέρει επίσης έξι μήνες δωρεάν φόρτισης κάνοντας την προσφορά του ακόμη πιο ελκυστική, η οποία ισχύει για χρονομίσθωση άνω των 36 μηνών και έως 10.000 χλμ. ετησίως.

Για μικρομεσαίο ηλεκτρικό υπάρχει μίσθωμα από άλλον κατασκευαστή που βρίσκεται λίγο κάτω από τα 130 ευρώ τον μήνα, ενώ μικρό SUV που κατασκευάζεται στην Ευρώπη μπορεί να αποκτηθεί με λιγότερα από 120 ευρώ μηνιαίως.

Στο μίσθωμα δεν περιλαμβάνεται η ασφάλιση του αυτοκινήτου, ωστόσο η ταξινόμησή του ως καινούργιου επωφελείται από όλες τις επιδοτήσεις που ισχύουν αυτή τη στιγμή στη Γαλλία για αγορά ηλεκτρικού μοντέλου.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ