Ιαπωνικό αυτοκίνητο «τσέπης» με 6.000 ευρώ -Ποιος το κατασκευάζει

Το γιαπωνέζικο αυτοκίνητο των 6.000 ευρώ 2023 KG Motors

Καινούργιο και αμιγώς ηλεκτρικό αυτό το αυτοκίνητο της ιαπωνικής KG Motors θα κοστίζει όσο ένα scooter μεσαίου κυβισμού, όταν περάσει στην παραγωγή.

Μία ακόμη start up εταιρεία, η KG Motors εισέρχεται στον κόσμο της μικροκινητικότητας με το λιλιπούτειο Minimum Mobility Concept, το microcar που σχεδίασε για χρήση αυστηρά στο αστικό περιβάλλον.

Η πρόταση των Ιαπώνων βρίσκεται κοντά στα τελικά στάδια της εξέλιξής της και αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει, εκτός από τη νεορετρό σχεδίασή της, είναι το γεγονός ότι είναι μονοθέσια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι άνθρωποι της KG Motors σχεδίασαν και κατασκεύασαν το μονοθέσιο concept τους έπειτα και από μελέτη που πραγματοποίησαν σχετική με τις συνήθειες των οδηγών στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Η μελέτη έδειξε ότι τις καθημερινές, το 70% των οδηγών στην Ιαπωνία κινείται χωρίς να έχει άλλον επιβάτη στο αυτοκίνητό του.

Το λιλιπούτειο concept της KG Motors έχει πλάτος μόλις 1.090 χλστ. όσο περίπου και μια μεγάλη τουριστική μοτοσυκλέτα με το μήκος του να φτάνει τα 2.450 χλστ και το ύψος στα 1.500 χλστ.

Για την κίνησή του μοντέλου της ιαπωνικής εταιρείας φροντίζει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 6,8 ίππων, το οποίο μπορεί να το ωθήσει έως και τα 60 χλμ./ώρα.

Οι Ιάπωνες αναφέρουν ότι με την μπαταρία που προορίζουν για τη δημιουργία τους, η αυτονομία του λιλιπούτειου αυτοκινήτου που έχουν σχεδιάσει μπορεί να φτάσει έως και τα 100 χλμ., ενώ η φόρτιση της από οικιακή πρίζα, στην Ιαπωνία, μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίπου πέντε ώρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για αντίστοιχα χαμηλό κόστος χρήσης με εκείνο που έχει ένα… μοτοποδήλατο, ενώ για την ιαπωνική αγορά υπόσχονται κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας που φτάνει μόλις το 0,0061 ευρώ.

Αναφορικά με την τιμή για το μοντέλο παραγωγής, στόχος των ανθρώπων της KG Motors είναι να κρατηθεί χαμηλά, κοντά στα 6.000 ευρώ και αυτός είναι ο λόγος που το concept σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να χρησιμοποιεί ίδια πάνελ για το εμπρός και το πίσω μέρος.

Παράλληλα, η μονοθέσια διαμόρφωση της καμπίνας και η τοποθέτηση της θέσης το οδηγού στο κέντρο, το καθιστούν συμβατό με όλες τις χώρες, άσχετα αν στους δρόμους κυκλοφορούν αυτοκίνητα με το τιμόνι στη δεξιά ή την αριστερή πλευρά.

Στη συγκράτηση του τιμής χαμηλά συμβάλλει και ο φτωχός εξοπλισμός του microcar με τα παράθυρα και τους καθρέπτες να ρυθμίζονται χειροκίνητα, αν και από την καμπίνα δεν απουσιάζει το πολύτιμο air condition ως στοιχείο του στάνταρ εξοπλισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ