
Χαρακτηρίζοντας το ως «το plug-in hybrid» για κάθε διαδρομή, η Σουηδική μάρκα αποκάλυψε το νέο XC70!
Είναι το πρώτο plug-in hybrid μεγάλης αυτονομίας της Volvo Cars, προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέχρι και άνω των 200 χιλιομέτρων (σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών CLTC) τη μεγαλύτερη που έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα από οποιοδήποτε plug-in υβριδικό της μάρκας.

Αν η αναφορά του συγκεκριμένου κύκλου μετρήσεων σας παραξένεψε, υπάρχει εξήγηση. Το νέο μοντέλο της σουηδικής μάρκας ξεκινά την εμπορική του πορεία από την Κίνα, αν και στην πορεία, θα έρθει και στην Ευρώπη.
BUY NOW
Συνδυάζοντας την τελευταία τεχνολογία, την προηγμένη ασφάλεια και τον σκανδιναβικό σχεδιασμό, το νέο XC70 αποτελεί σύμφωνα με τον κατασκευαστή την ιδανική επιλογή για οικογένειες που αναζητούν έναν πιο άνετο και χαλαρό τρόπο ζωής, χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση ή τις δυνατότητες.

Βασισμένο στη νέα Scalable Modular Architecture (SMA) για plug-in hybrids μεγάλης αυτονομίας, το XC70 είναι ένα σημαντικό μοντέλο για το συγκεκριμένο brand, ειδικά λόγω της συνεχώς αυξανόμενης ζήτησης του κοινού για υβριδικά μεγάλης αυτονομίας - ειδικά στην Κίνα, όπου οι πελάτες μπορούν ήδη να το προπαραγγείλουν.
«Το νέο XC70 είναι μια πολύ ελκυστική επιλογή για τους πελάτες που θέλουν τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης αλλά δεν είναι ακόμη έτοιμοι να περάσουν πλήρως στην ηλεκτρική οδήγηση», δήλωσε ο Hakan Samuelsson, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Volvo Cars. «Αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο στο εξηλεκτρισμένο μας χαρτοφυλάκιο προϊόντων, μια γέφυρα προς τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα ενισχύσει την παρουσία μας στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο».

Το XC70 διαθέτει τεχνολογία ταχείας φόρτισης, επιτρέποντας φόρτιση από 0% έως 80% σε μόλις 23 λεπτά. Επιπλέον, η δυνατότητα διπλής κατεύθυνσης στη φόρτιση επιτρέπει τη χρήση της μπαταρίας ως power bank για άλλες ηλεκτρικές συσκευές, όπως εξοπλισμό για υπαίθριες δραστηριότητες ή κάμπινγκ. Τα παραπάνω το καθιστούν πρακτικό αλλά και οικονομικό στην καθημερινή χρήση, όντας παράλληλα και απαλλαγμένο από εκπομπές καυσαερίων στις περισσότερες διαδρομές. Ο αποδοτικός θερμικός κινητήρας προσθέτει την απαραίτητη ευελιξία για μεγαλύτερα ταξίδια, προσφέροντας συνολική αυτονομία άνω των 1.200 χιλιομέτρων χωρίς την ανάγκη φόρτισης ή ανεφοδιασμού.
Σε ότι αφορά στο περιτύλιγμα, το XC70 αντανακλά μια σύγχρονη εκδοχή της σκανδιναβικής σχεδιαστικής κληρονομιάς της Volvo. Με έντονες γραμμές, στιβαρή αλλά και δυναμική παρουσία, καθώς και κεκλιμένη οροφή. Στο εμπρός μέρος, διαθέτει κλειστή μάσκα τύπου «ασπίδας», παρόμοια με τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της Volvo, με ενεργές γρίλιες που βελτιστοποιούν την αεροδυναμική, την ψύξη και το κλίμα στην καμπίνα. Στο πίσω μέρος, τα κάθετα φώτα σχήματος «C», ενσωματώνονται κομψά στο τζάμι, δημιουργώντας μοντέρνα και λειτουργική εικόνα.

Στο εσωτερικό, συναντάμε ποιοτικά υλικά και τη γνώριμη μινιμαλιστική σκανδιναβική αισθητική. Παράλληλα, το XC70 διαθέτει προηγμένο σύστημα infotainment που περιλαμβάνει ψηφιακές υπηρεσίες, όπως φωνητικό βοηθό με AI, που επιτρέπει εύκολες εντολές για κλήσεις, λειτουργίες του αυτοκινήτου ή αναζητήσεις στο διαδίκτυο. Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 15,4 ιντσών σε οριζόντια διάταξη. Προαιρετικά, μπορεί να εξοπλιστεί με head-up display επαυξημένης πραγματικότητας 92 ιντσών.
Πολλές λειτουργίες, όπως ο προκλιματισμός της καμπίνας, μπορούν να ελεγχθούν από απόσταση μέσω της εφαρμογής Volvo Cars, ενώ οι over-the-air αναβαθμίσεις διασφαλίζουν ότι το αυτοκίνητο βελτιώνεται συνεχώς.

Το XC70 είναι εξοπλισμένο με Safe Space Technology, συνδυάζοντας ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες για συνεχή παρακολούθηση του περιβάλλοντος και υποστήριξη του οδηγού ώστε να αποφευχθούν ή να μειωθούν οι συγκρούσεις. Περιλαμβάνει και προειδοποίηση ανοίγματος πόρτας για αποφυγή ατυχημάτων με ποδηλάτες σε αστικό περιβάλλον. Παράλληλα, διαθέτει συστήματα όπως αυτόματη αλλαγή λωρίδας, Park Pilot Assist και ενεργή υποστήριξη πλοήγησης.
Όλα αυτά, με τετρακίνηση ενώ παρότι η Volvo δεν έκανε ανακοινώσεις σχετικά με το κινητήριο σύνολο, αυτό εκτιμάται πως θα αποτελείται από βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 160 ίππων, που θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που θα τροφοδοτείται είτε από μπαταρία 21,2kWh είτε από μπαταρία 39,64kWh.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ