Παρότι το Mirai υδρογόνου είναι ένα από τα λιγότερο εμπορικά αυτοκίνητα της Toyota, ο ιαπωνικός κολοσσός κρατά ακλόνητη την πίστη του σε αυτό ανανεώνοντάς το για το 2026 με ένα διακριτικό facelift.
Με τόσο χαμηλές πωλήσεις και τόσο περιορισμένη διάθεση, μοιάζει σχεδόν απίθανο το Toyota Mirai να είναι κερδοφόρο. Όμως, στη στρατηγική της εταιρείας του Τόκιο η υδρογονοκίνηση έχει εξέχουσα σημασία - όχι μόνο στον πειραματισμό καύσης υδρογόνου απευθείας στους θαλάμους ενός θερμικού κινητήρα (μια τεχνολογία στην οποία οι Ιάπωνες επενδύουν βαρέως τα τελευταία χρόνια), αλλά και στις κυψέλες υδρογόνου.
Έτσι, το Mirai είναι τό «όχημά» της για να συλλέγει δεδομένα, να αξιολογεί την αντοχή και την αξιοπιστία του συστήματος σε πραγματικές συνθήκες και να προετοιμάζει το έδαφος για πιο ώριμες εφαρμογές στο μέλλον.
BUY NOW
Κάτω από το καπό -ή καλύτερα, κάτω από το πάτωμα- εξακολουθούν να βρίσκονται οι γνωστές κυψέλες καυσίμων που μετατρέπουν το υδρογόνο σε ηλεκτρική ενέργεια, τροφοδοτώντας έναν ηλεκτροκινητήρα 182 ίππων στον πίσω άξονα.
Με το βάρος και τις διαστάσεις του Mirai, οι επιδόσεις είναι αναμενόμενα ήπιες: η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε λίγο πάνω από 9 δευτερόλεπτα - αλλά φυσικά ο προσανατολισμός του Mirai δεν είναι οι επιδόσεις, αλλά η ήσυχη, «καθαρή» μετακίνηση.
Για τη νέα χρονιά, λοιπόν, όλες οι εκδόσεις του Mirai αποκτούν 19άρες μαύρες ζάντες αλουμινίου, με φινίρισμα μηχανικής κατεργασίας, ενώ η παλέτα χρωμάτων μικραίνει. Για το 2026, το Mirai προσφέρεται μόνο σε Black, Oxygen White, Heavy Metal και Hydro Blue, με τα Elemental Silver Metallic και Supersonic Red να αποσύρονται.
To facelift περιλαμβάνει και σχεδόν ανεπαίσθητες αλλαγές στη μάσκα και τα φώτα, αλλά καμία μηχανική ή τεχνολογική αναβάθμιση και κανένα νέο στοιχείο εξοπλισμού. Η τιμή παραμένει στα επίπεδα του 2025, όπου στις ΗΠΑ ξεκινά λίγο κάτω από τα 50.000 ευρώ με τις σημερινές ισοτιμίες.