H Toyota συνεχίζει την εξέλιξη της υδρογονοκίνητης Corolla (+video)

Toyota Corolla Range

Με στόχο ένα βιώσιμο μέλλον για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Toyota συνεχίζει κανονικά το πρόγραμμα εξέλιξης των θερμικών μοτέρ που καταναλώνουν υδρογόνο, μέσα και από τους αγώνες.

Δυναμικά έδωσε η Toyota το «παρών» στον πρώτο αγώνα της χρονιάς του κορυφαίου ιαπωνικού πρωταθλήματος αντοχής Super Taikyu, αναφορικά με τα αγωνιστικά της μοντέλα που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα.

Μεταξύ των δύο Toyota εκείνο που ξεχωρίζει είναι η αγωνιστική Corolla, η οποία χρησιμοποιεί έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος χρησιμοποιεί αποκλειστικά ως καύσιμο το υδρογόνο.

toyota corolla hydrogen
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το υδρογονοκίνητο Corolla αποτελεί μέρος του προγράμματος της ιαπωνικής εταιρείας, η οποία εξελίσσει θερμικούς κινητήρες υδρογόνου που δεν εκπέμπουν ρύπους. Η αγωνιστική υδρογονοκίνητη Corolla αγωνίστηκε στον ιαπωνικό θεσμό και τη χρονιά που μας πέρασε λαμβάνοντας μέρος σε τέσσερεις συνολικά αγώνες.

Η Toyota ανακοίνωσε ότι τα αποτελέσματα από αυτή την αγωνιστική εμπλοκή ήταν πολύτιμα για την εξέλιξη του κινητήρα της, ο οποίος φέτος παρουσιάζεται σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία κατά 24% ισχυρότερος, ενώ παράγει και 33% περισσότερη ροπή. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, σημαντική βελτίωση παρουσιάζουν και τα χαρακτηριστικά καύσης, κάτι που σημαίνει ότι η βελτίωση αφορά και στα επίπεδα πολιτισμένης λειτουργίας του μοτέρ.

Οι αγώνες αποτελούν ένα «όχημα» που επιταχύνει τη διαδικασία εξέλιξης με την Toyota να κοιτάζει παράλληλα και πιο πρακτικά θέματα, όπως είναι η αύξηση της αυτονομίας με... πιο φυσιολογικές ταχύτητες και οι συντομότεροι χρόνοι ανεφοδιασμού. Οι Ιάπωνες αναφέρουν ότι έχουν καταφέρει να αυξήσουν την εν λόγω αυτονομία κατά 20% σε σχέση με πέρσι μειώνοντας παράλληλα τον χρόνο ανεφοδιασμού από τα δύο λεπτά στο ενάμιση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η άλλη συμμετοχή της Toyota στον πεντάωρο αγώνα αντοχής με εναλλακτική καύσιμα ήταν ένα GR86. Το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει υπετροφοδοτούμενο κινητήρα 1,4 λίτρου, ο οποίος βασίζεται σε εκείνον του GR Yaris και της υδρογονοκίνητης Corolla και χρησιμοποιεί καύσιμο ουδέτερου ανθρακικού αποτυπώματος. Για τη δημιουργία του συγκεκριμένου καυσίμου χρησιμοποιείται CO2 που έχει δεσμευτεί από την ατμόσφαιρα με την Toyota να αναφέρει ότι με αυτό τον τρόπο «ισοφαρίζονται» οι ρύποι που εκπέμπονται από την εξάτμιση.

Δείτε ολόκληρο τον πεντάωρο αγώνα αντοχής που πραγματοποιήθηκε στη Suzuka στις 20 Μαρτίου. Στον αγώνα, στο τιμόνι της υδρογονοκίνητης Toyota Corolla συμμετείχε ως αγωνιζόμενος και ο Akio Toyoda, το μεγάλο αφεντικό της Toyota, ο οποίος είναι φανατικός φίλος των αγώνων.

Το πλήρωμα κατάφερε τελικά να τερματίσει στην 43η θέση από τους 44 που πήραν καρό σημαία στον αγώνα αντοχής με έξι συνολικά αυτοκίνητα να εγκαταλείπουν. Σημαντικά καλύτερος ήταν ο τερματισμός του GR86 με το εναλλακτικό καύσιμο, το οποίο πήρε την 28η θέση γενικής και τη δεύτερη στην κατηγορία ST-Q, την ίδια με εκείνη της Corolla.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ