Η Stellantis δημιουργεί μια νέα μονάδα παραγωγής μπαταριών στην Ιταλία

Stellantis Termoli

Η Stellantis υποστηρίζει τα πλάνα ανάπτυξης της  Automotive Cells Company (ACC) με την μετατροπή της υπάρχουσας εγκατάστασης της Stellantis στο Tremoli της Ιταλίας σε μια νέα εγκατάσταση παραγωγής μπαταριών.

Παράλληλα, εντάσσεται και η Mercedes-Benz ως ένας νέος και ισότιμος συνεργάτης με τις TotalEnergies/Saft και Stellantis. Τα μέρη επίσης δεσμεύτηκαν να αυξήσουν τη παραγωγική δυναμική στις τουλάχιστον 120 GWh (γιγατοβατώρες) μέχρι το 2030 και να επιταχύνουν την εξέλιξη και παραγωγή την νέας γενιάς στοιχείων μπαταριών υψηλής απόδοσης.

«Είμαστε ευγνώμονες σε όλους όσους ενεπλάκησαν σε αυτή την επένδυση που εξασφαλίζει το μέλλον της εγκατάστασης του Termoli», δήλωσε ο κ. Carlos Tavares, CEO της Stellantis. «Η μεταμόρφωση της υπάρχουσας εγκατάστασης μας βοηθά να υποστηρίξουμε πιο βιώσιμες θέσεις της ACC ως τον ηγέτη στην κατασκευή μπαταριών χάρη και στη συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικής Ανάπτυξης, με την Ιταλία να υποστηρίζει το μετασχηματισμό της Stellantis σε μια βιώσιμη εταιρεία τεχνολογίας κινητικότητας.»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην Ιταλία η Stellantis διαθέτει ήδη το Βattery HUB στο Τορίνο, μια καινοτόμα εγκατάσταση συναρμολόγησης μπαταριών, η οποία παρουσιάστηκε παράλληλα με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 500. Σχεδιασμένο με δυνατότητα επιλογής χωρητικότητας μπαταρίας, αλλά και σύνδεσης με δίκτυα V2G, το ηλεκτρικό 500 αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση για φιλικές προς το περιβάλλον και τους χρήστες αστικές μετακινήσεις. Παράλληλα με τα προηγμένα του χαρακτηριστικά, το 500 διατηρεί τον προσιτό χαρακτήρα όσον αφορά στο κόστος αγοράς και χρήσης, επιβεβαιώνοντας με τον πλέον εμφατικό τρόπο τη διαχρονική φιλοσοφία της FIAT για τον εκδημοκρατισμό της αυτοκίνησης.

Renault Clio LPG

Ως μέρος του στρατηγικού πλάνου Dare Forward 2030, η Stellantis ανακοίνωσε το στόχο να έχει συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα υπερβαίνουν τα πέντε εκατομμύρια μονάδες έως το 2030, επιτυγχάνοντας μέχρι τότε πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη σε ποσοστό 100% και 50% (επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών) στις Η.Π.Α. Παράλληλα, η Stellantis αύξησε το στόχο συνολικής χωρητικότητας μπαταριών από τις 140 GWh στις 400 GWh, κίνηση που θα υποστηριχθεί από πέντε “gigafactories” σε συνδυασμό με την προμήθεια μπαταριών από άλλους συνεργάτες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ