Η πρώτη ηλεκτρική και όλες οι νέες Aston Martin των προσεχών ετών

Aston Martin Valkyrie AMR Pro

Η Aston Martin προετοιμάζει τη ριζική ανανέωση όλης της σειράς των μοντέλων της, και πέραν των διαδόχων των Vantage, DB11 και DBS σχεδιάζει και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sportscar της ιστορίας της.

Η εταιρεία του Gaydon θα παρουσιάσει με λεπτομέρεια τα πλάνα της νέας της εποχής -υπό την ιδιοκτησία του Καναδού επιχειρηματία Lawrence Stroll- στη διάρκεια της ημέρας των επενδυτών της, μέσα στο προσεχές καλοκαίρι του 2023. Ο ίδιος ο Stroll επιβεβαίωσε ότι στα πλάνα αυτά περιλαμβάνονται και οι πρώτες ηλεκτρικές Aston Martin της ιστορίας.

Ανεπίσχημα ψηφιακά σχέδια ιδιωτών για τη μελλοντική εμφάνιση των νέων Aston Martin
Ανεπίσχημα ψηφιακά σχέδια ιδιωτών για τη μελλοντική εμφάνιση των νέων Aston Martin
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αυτό το καλοκαίρι θα δείτε αυτοκίνητα που θα μας ξεναγήσουν στην ιστορία των θερμικών και των υβριδικών μας αυτοκινήτων, και θα μας οδηγήσουν στα πλάνα μας για τον εξηλεκτρισμό. Θα είναι ένα αληθινό και ξεκάθαρο όραμα του ταξιδιού που χτίζω τα τελευταία τρία χρόνια» τόνισε ο Stroll.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η βρετανική εταιρεία σχεδίαζει -σε πρώτη φάση- όχι ένα αλλά δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ένα sportscar και ένα SUV. Φιλοδοξεί να ξεκινήσει την κατασκευή τους στο εργοστάσιο του Gaydon μέχρι το μέσον της δεκαετίας που διανύουμε. Τα δύο αυτά ηλεκτρικά δεν έχουν καμία σχέση με τα Rapide E και Lagonda που είχε προαναγγείλει ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας, Andy Palmer - είναι δύο νέα EV από το μηδέν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο μεταξύ, η Aston Martin προχωρά και τους διαδόχους των σπορ αυτοκινήτων που ήδη υπάρχουν στη γκάμα της. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές εξέλιξης στο δρόμο της νέας DB11, που θα παρουσιαστεί φέτος. Τον ίδιο δρόμο θα πάρουν και οι Vantage και DBS, αλλά η DB11 έχει προτεραιότητα στην παραγωγή, διότι είναι η αρχαιότερη από τις τρεις - είναι απαράλλαχτη από το 2016.

Με αιχμή του δόρατος στις πωλήσεις το SUV DBX, πέρσι η Aston Martin έφτασε τις 6.400 πωλήσεις με κέρδη της τάξης των 7,5 εκατομυυρίων ευρώ το τελευταίο τρίμηνο του 2022. Η βρετανική εταιρεία βρίσκεται και τροχιά ανάπτυξης και χτίζει το υπόβαθρο της νέας γενιάς των αυτοκινήτων της και της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ