Η πρόσφατη κακοκαιρία ακινητοποίησε χιλιάδες οχήματα

μπαλλος κακοκαιρία

Κυκλοφοριακό χάος στην Αττική προκάλεσαν οι συνεχείς βλάβες των κακοσυντηρημένων οχημάτων που έμεναν σε κεντρικούς οδικούς άξονες.

Η κακοκαιρία και οι χαμηλές θερμοκρασίες αποτελούν δύο από τους βασικούς παράγοντες ακινητοποίησης των κακοσυντηρημένων ή εντελώς ασυντήρητων οχημάτων που κινούνται σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο.

Ωστόσο στην Αθήνα το φαινόμενο γίνεται ιδιαίτερα έντονο καθώς οι δρόμοι είναι ήδη μποτιλιαρισμένοι οπότε είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τι θα προκαλέσει ένα ακινητοποιημένο αυτοκίνητο ή φορτηγό σε κάποιον κεντρικό οδικό άξονα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χαρακτηριστικά ήταν τα μηνύματα που λάμβαναν τα Μέσα Ενημέρωσης από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και ειδικότερα στην ΕΛΑΣ σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους εξαιτίας της κακοκαιρίας ωστόσο το εντυπωσιακό στοιχείο δεν αφορούσε σε χιονοπτώσεις και παγωμένους δρόμους αλλά στις ακινητοποιήσεις οχημάτων! Πιο συγκεκριμένα τις προηγούμενες ημέρες καταγράφηκε κυριολεκτικά ένα μπαράζ μηνυμάτων από την ΕΛΑΣ που αφορούσαν σε δυσχέρεια στην κυκλοφορία των οχημάτων η οποία είχε προκληθεί κυρίως από ακινητοποιήσεις οχημάτων.

Οι ενημερώσεις περιλάμβαναν ακινητοποιήσεις φορτηγών σε κεντρικούς αυτοκινητόδρομους της Αττικής που οδηγούν προς Πειραιά, Λαμία ή Κόρινθο ενώ σε πιο κεντρικούς δρόμους όπως Πατησίων, Αχαρνών, Συγγρού, Βουλιαγμένης ή Κηφισίας οι ακινητοποιήσεις αφορούσαν σε αυτοκίνητα.

Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και τις ενημερώσεις για δυσχέρεια στην κυκλοφορία των οχημάτων η οποία έχει προκληθεί από τροχαία ατυχήματα με μικρές υλικές ζημιές όπου οι εμπλεκόμενοι οδηγοί αναμένουν την Τροχαία ώστε να καταγραφεί το συμβάν ή τους ανθρώπους των ασφαλιστικών εταιρείων ή κάποια οδική βοήθεια και δεν μετακινούσαν τα οχήματά τους στην άκρη του δρόμου προκαλώντας κυριολεκτικά το χάος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για το Ιστορικό των ΚΤΕΟ αλλά και την πολυαναμενόμενη διασταύρωση των στοιχείων ώστε να εντοπιστούν τα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα στελέχη από την αγορά των ΚΤΕΟ εκτιμούν ότι μεγάλο μέρος από τα 2,8 εκατ. οχήματα που δεν περνούν από τεχνικό έλεγχο θα αποσυρθούν οπότε ίσως να βελτιωθεί η εικόνα των ακινητοποιημένων αυτοκινήτων στην Αττική αλλά και σε άλλες μεγαλουπόλεις.

Πάντως η άνοδος των τιμών στα ανταλλακτικά και γενικότερα του κόστους συντήρησης έχει οδηγήσει πάρα πολλούς ιδιοκτήτες στην υποσυντήρηση των οχημάτων τους και οι περισσότεροι περιμένουν να ακινητοποιηθεί το όχημά τους για να το επισκευάσουν αλλά αυτό που δεν γνωρίζουν είναι ότι όσο αφήνουν ασυντήρητο το όχημά τους τόσο υψηλότερο θα είναι το κόστος των επισκευών που θα προκύψουν από τις επιπλέον βλάβες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ