Τέσσερις δεκαετίες μετά τη γέννηση του Honda NSX, η Pininfarina -που είχε δημιουργήσει το 1984 το HP-X, το πρωτότυπο που οδήγησε στο πρώτο NSX- σε συνεργασία με τη JAS Motorsport επανεφευρίσκει το εμβληματικό ιαπωνικό supercar.
Οι πρώτες εικόνες αποκαλύπτουν ένα σχέδιο που τιμά απόλυτα το αυθεντικό NSX NA1, χωρίς να παγιδεύεται στη νοσταλγία. Η χαρακτηριστική μαύρη καμπίνα παραμένει, όπως και οι αναδιπλούμενοι προβολείς, η σταθερή πίσω αεροτομή και η γνώριμη φωτεινή υπογραφή στο πίσω μέρος. Ωστόσο, η Pininfarina φρόντισε να κάνει το σύνολο πιο μυώδες και πιο αποφασιστικό.
Το νέο αμάξωμα είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, με τονισμένα φτερά και αεραγωγούς πίσω από αυτά, καθώς και ένα κεντρικό άνοιγμα στο καπό, εμπνευσμένο από το σπάνιο NSX-R πρώτης γενιάς. Οι εισαγωγές αέρα στα πίσω φτερά είναι μεγαλύτερες, ενώ η στάση του αυτοκινήτου δείχνει πολύ πιο χαμηλή και με μικρότερους πίσω προβόλους.
BUY NOW
Αντί για το σήμα της Honda, το πρωτότυπο φέρει λογότυπα της JAS, μια λεπτομέρεια που δείχνει πως πρόκειται για ανεξάρτητο project - με την «ευλογία»» αλλά όχι και την άμεση εμπλοκή της ιαπωνικής φίρμας.
Παρά τον εντυπωσιακό εξωτερικό σχεδιασμό, το εσωτερικό δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμη. Η Pininfarina, πάντως, ξεκαθαρίζει πως το αυτοκίνητο είναι νόμιμο για το δρόμο και όχι ένα καθαρόαιμο track car - αν και δεν αποκλείεται μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση να ακολουθήσει αργότερα.
Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ένας βελτιωμένος ατμοσφαιρικός V6 της Honda, με ισχύ σαφώς μεγαλύτερη από τους 270 ίππους του αρχικού κινητήρα 3.0 λίτρων του NSX του 1990. Το κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων.
Παραμένει άγνωστο πόσες μονάδες θα παραχθούν ή ποια θα είναι η τιμή του, όμως είναι σαφές πως πρόκειται για ένα συλλεκτικό supercar. Η πλήρης παρουσίαση του αυτοκινήτου αναμένεται μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2026 -και, μάλιστα, δεν θα είναι το μόνο «νέο» NSX μιας και η Italdesign ετοιμάζει τη δική της εκδοχή αναβίωσης του ιαπωνικού εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου.