Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωση μία αλλαγή πλάνων, χωρίζοντας τις δραστηριότητές της σε πέντε ξεχωριστά brands.
Πλέον δεν θα έχουμε την Toyota και τα παρακλάδια της αλλά όπως έως τώρα οι Lexus και οι Daihatsu λειτουργούσαν ως σχεδόν… ανεξάρτητα σήματα, τώρα θα συμβαίνει το ίδιο με τις Century και GR! Κάθε μέρος αυτής της πεντάδας, θα αφορά και διαφορετικό κοινό.
Όπως σας είχαμε ενημερώσει σε προηγούμενο άρθρο, αναφερόμενοι στο νέο concept car της Century, υπήρχαν σκέψεις αυτό το brand να εξελιχθεί σε παγκόσμια, ανεξάρτητη, υπερπολυτελή μάρκα της Toyota. Τοποθετημένη πολύ πάνω και από τη Lexus που με τη σειρά της θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη καινοτομιών και στη δημιουργία μοναδικών προτάσεων, χωρίς να επηρεάζεται από τον ανταγωνισμό.
BUY NOW
Η Toyota θα εστιάσει στη μαζική αγορά προσιτών μοντέλων, ενώ η GR (Gazoo Racing) θα φέρνει τα πιο… ανήσυχα μοντέλα. Όσο για τη Daihatsu, θα αναπτύξει «έξυπνες μικρές λύσεις» για την αστική ζωή.
Η νέα στρατηγική θα παρουσιαστεί δημόσια για πρώτη φορά στο Japan Mobility Show που γίνεται στο Τόκιο, από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 9 Νοεμβρίου.