
Οι φιλοδοξίες της ιαπωνικής εταιρείας στον τομέα των σπορ αυτοκινήτων έχουν ανέβει σημαντικά τα τελευταία χρόνια.
Η αρχή έγινε μέσω της αναβίωσης της Supra, για την οποία η Toyota συνεργάστηκε με τη BMW. Έκτοτε, το ανήσυχο παρακλάδι του ιαπωνικού κολοσσού, η Gazoo Racing (GR), εκτός από τις αγωνιστικές δραστηριότητες και τις επιτυχίες στα ράλλυ και τους αγώνες αντοχής, έχει βάλει το χεράκι του σε κορυφαίες επιδόσεις παραδοσιακών μοντέλων: τα GR Yaris και GR Corolla.

Όμως τώρα που έρχεται το τέλος του δρόμου της Supra, η Toyota φέρεται εδώ και καιρό να ετοιμάσει διάδοχη κατάσταση. Ένα βασικό ερώτημα είναι το αν θα είναι προϊόν συνεργασίας. Και ο επικεφαλής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της εταιρείας στην Αυστραλία, Sean Hanley, απάντησε σε πρόσφατη συνέντευξή του, καταφατικά.
BUY NOW
«Η απάντηση είναι ναι, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα τέτοιο μοντέλο μόνοι μας», δήλωσε ο Hanley σε μέσα της χώρα των καγκουρό. «Αυτό ακριβώς είναι το νόημα του GR, αυτό αντιπροσωπεύει. Παρ’ όλα αυτά, μάθαμε -και συνεχίζουμε να μαθαίνουμε- πολλά μέσα από τις συνεργασίες μας. Η BMW κατασκευάζει πραγματικά εξαιρετικά αυτοκίνητα, οπότε δεν αποστασιοποιούμαστε καθόλου από αυτή τη σχέση. Ήταν μια πολύ καλή συνεργασία, από την οποία αποκτήσαμε τεράστια εμπειρία γύρω από τα σπορ αυτοκίνητα. Αν λοιπόν μπορώ να φανταστώ μια μέρα που θα φτιάξουμε ένα δικό μας, ανεξάρτητο Toyota Gazoo Racing σπορ αυτοκίνητο; Ναι, ναι και ναι. Θα πρέπει απλώς να περιμένετε»

Εκτός από το να ανοίξει την όρεξη στους φίλους της μάρκας, ο Hanley δεν διευκρίνησε αν αναφερόταν σε επόμενη πιθανώς γενιά της Supra ή στη Celica η οποία εδώ και καιρό φημολογείται πως θα επιστρέψει στη γκάμα της Toyota. Το σίγουρο είναι πως θα έχει υβριδική τεχνολογία, σας είχαμε άλλωστε ενημερώσει σε πρόσφατο άρθρο πως πρόθεση των Ιαπώνων είναι η τεχνολογία αυτή να μην αφορά πια μόνο την οικονομία αλλά να στραφεί και στις επιδόσεις.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ