Η νέα πεντάμετρη λιμουζίνα των 16.000 ευρώ – Με 211 άλογα και αυτονομία 610 χλμ.

Roewe D7 2

Το νέο μεγάλο σεντάν της Roewe διαθέτει ηλεκτρική έκδοση 211 ίππων με αυτονομία 610 χλμ. και επαναφορτιζόμενη υβριδική με μικτή αυτονομία που πλησιάζει τα 1.250 χλμ.

Η Roewe ανήκει στον Όμιλο εταιρειών SAIC και υφίσταται στην αγορά της Κίνας από το 2006, ενώ αυτές τις ημέρες λάνσαρε το νεότερο μοντέλο της, το μεγάλο σεντάν D7 που προσφέρεται με δύο διαφορετικά συστήματα κίνησης.

Roewe D7 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Roewe D7 EV είναι ένα ηλεκτρικό σεντάν της μεγάλης κατηγορίας που λανσάρει και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας με τα λεπτά φώτα ημέρας τύπου LED και τους προβολείς ίδιας τεχνολογίας στον προφυλακτήρα. Ξεχωρίζει για την ρευστή σχεδίασή του που ευνοεί την αεροδυναμική, ενώ δεν απουσιάζουν και οι αναδυόμενες χειρολαβές. Οι διαστάσεις του νέου ηλεκτρικού Roewe D7 EV είναι «σεβαστές» με το μήκος να φτάνει τα 4,89 μέτρα, το πλάτος τα 1,87 μέτρα και το ύψος τα 1,51 μέτρα. Γενναιόδωρο είναι και το μεταξόνιο που ακουμπά τα 2,81 μέτρα.

Η καμπίνα του νέου D7 EV ακολουθεί μινιμαλιστική σχεδιαστική προσέγγιση, με κύριο highlight να αποτελούν οι δύο οθόνες των 12,3 ιντσών: μία που εκτελεί χρέη πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα πολυμέσων. Το τιμόνι έχει δύο ακτίνες και ο επιλογέας ταχυτήτων εντοπίζεται στην κολόνα του.

Roewe D7 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Roewe D7 EV προσφέρεται σε δύο πισωκίνητες εκδόσεις με τιμή εκκίνησης τα 19.000 ευρώ, με τη βασική να έχει μπαταρία 59,2 kWh και να αποδίδει 197 ίππους. Η αυτονομία που εξασφαλίζει το συγκεκριμένο πακέτο μπαταριών είναι της τάξης των 510 χλμ. και η μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 7,3 δλ.

Η άλλη έκδοση έχει μπαταρία χωρητικότητας 68,5 kWh, αποδίδει 211 ίππους και αυτονομία της ξεπερνά τα 600 χλμ. (610 χλμ.). Ελαφρώς βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις, με την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα να απαιτεί 6,5 δλ.

Η άλλη έκδοση είναι η plug-in hybrid, DMH ονομάζεται, και διαθέτει ορισμένες μικρές αισθητικές διαφορές σε σχέση με την ηλεκτρική. Η σχεδίαση του εμπρός μέρους χαρακτηρίζεται από τους μεγαλύτερους προβολείς τύπου LED και φυσικά την εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Επιπλέον, σε αντίθεση με το ηλεκτρικό, το D7 DMH διαθέτει εξωτερικές χειρολαβές συμβατικού τύπου. Στις εξωτερικές διαστάσεις πάντως, δεν εντοπίζονται διαφορές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ελαφρώς διαφοροποιημένο είναι και το εσωτερικό της plug-in hybrid έκδοσης, καθώς διαθέτει κεντρική κονσόλα διαφορετικής σχεδίασης. Τα υπόλοιπα όμως χαρακτηριστικά, οι οθόνες, το τιμόνι, η θέση του επιλογέα ταχυτήτων και η κονσόλα δαπέδου, έχουν παραμείνει ίδια.

Roewe D7 6

Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Roewe D7 είναι προσθιοκίνητο και το σύστημα κίνησης αποτελείται από ένα θερμικό μοτέρ βενζίνης 1.500 κ.εκ. ισχύος 112 ίππων, ένα ηλεκτρομοτέρ 204 ίππων και μία μπαταρία χωρητικότητας 21,4 kWh.

Οι επιδόσεις που χαρίζει το σύστημα στο νέο D7 DMH κάνουν λόγο για 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ., με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει 125 χλμ. Σύμφωνα μάλιστα με τον κατασκευαστή, η συνολική αυτονομία φτάνει τα 1.250 χλμ., με την τιμή του να εκκινεί από τα 16.000 ευρώ.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ