Η νέα μάρκα των Ιταλών: Ποιο είναι το πρώτο της μοντέλο

Giannini Uso νέο μικρό ηλεκτρικό SUV 2023

Η Giannini αναγεννιέται και ατενίζει το μέλλον ως κατασκευαστής παρουσιάζοντας το πρώτο μοντέλο που θέλει να φέρει στην παραγωγή, ένα μικρό SUV ονόματι Uso.

Η Giannini Automobili είναι μια από τις λιγότερο γνωστές εταιρείες αυτοκινήτου της γειτονικής χώρας, ωστόσο έχει ιστορία που ξεκινά από τα τέλη του 19ου αιώνα.

Η Giannini απέκτησε φήμη από τις συμμετοχές της σε αγώνες αυτοκινήτου τον 20ο αιώνα, ως έμπορος της Fiat αλλά και από τα κιτ βελτίωσης που δημιουργούσε για μοντέλα της ιταλικής εταιρείας από τα μέσα τις 10ετίας του 1930. Οι αγώνες και οι βελτιώσεις για Fiat την καθιέρωσαν στη συνείδηση του κοινού ως το «αντίπαλο δέος» της Abarth.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τις τελευταίες 10ετίες η Giannin συνεργάζεται με τις Fiat στις after sale υπηρεσίες, ενώ τώρα η διοίκησή της να θέλει να επιστρέψει πιο ενεργά στον κόσμο των τεσσάρων τροχών ως κατασκευαστής.

Το Giannini Uso είναι το μοντέλο που οραματίζονται οι Ιταλοί για την αναγέννησή τους, ένα μαζεμένων διαστάσεων αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το οποίο κατατάσσεται στην κατηγορία των βαριών τετράτροχων μικροαυτοκινήτων.

Το όνομα του Uso («χρήση» στα ελληνικά) δείχνει και το πεδίο αξιοποίησης του ηλεκτρικού SUV που παρουσιάστηκε από την Ιταλική εταιρεία ως πρωτότυπο, το οποίο δείχνει να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μήκος του Uso φτάνει στα μόλις 3.170 χλστ. με το πλάτος και το ύψος τους στα 1.615 και 1.610 χλστ. αντίστοιχα. Για την κίνησή του φροντίζει έαν ηλεκτρικός κινητήρας 20,4 ίππων (15 kW) και 90 Nm, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να το επιταχύνει έως και τα 90 χλμ./ώρα, ενώ υπάρχει δυνατότητα για περιορισμό της τελικής στα 75 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με την Giannini το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ συνδυάζεται με συστοιχία μπαταριών 21 kWh, η οποία μπορεί να του προσφέρει αυτονομία που φτάνει έως και τα 235 χλμ. κατά το δίτροχο πρότυπο WMTC ή έως και τα 140 χλμ. με τη τοποθέτηση χωμάτινων ελαστικών. Η Giannini δεν βλέπει τη δημιουργία της μόνο ως ένα αυτοκίνητο πόλης αλλά κυρίως ως ένα δεύτερο «αυτοκίνητο εξοχής», το οποίο μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του κινούμενο με ασφάλεια εκτός δρόμου, χωρίς παράλληλα να ρυπαίνει το περιβάλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανάμεσα στα στοιχεία που κάνουν το Uso να ξεχωρίζει είναι το «συρτάρι» που φέρει στον χώρο αποσκευών και ο γενικότερος σκληροτράχηλος χαρακτήρας του που το κάνουν να θυμίζει γνήσια off-roader μοντέλα, ενώ στο εξοπλισμό περιλαμβάνεται και air condition.

Χωρίς να υπολογίζονται σε αυτή οι όποιες επιδοτήσεις της ιταλικής κυβέρνησης για αγορά ηλεκτρικού αλλά και ο ΦΠΑ, η τιμή του Giannini Uso ξεκινά στη γειτονική χώρα από τα 28.500 ευρώ, μια ομολογουμένως υψηλή τιμή για τα χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό που φέρει. Στο μέλλον θα ακολουθήσει και έκδοση του Uso που θα μπορεί να οδηγείται με δίπλωμα κατηγορίας AM, ώστε να είναι προσιτό και στους άτομα 16 ετών.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ