Μπορεί σε ό,τι έχει να κάνει με τα οχήματα δρόμου ο εξηλεκτρισμός να έχει χτυπήσει την πόρτα και της ιταλικής μάρκας, όμως στην πίστα τα πράγματα παραμένουν παραδοσιακά.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με ένα νέο αγωνιστικό τέκνο της Lamborghini. Ο λόγος για την Temerario, που μετά την έκδοση GT3, απέκτησε και έκδοση Super Trofeo. Αυτή αφορά ένα ενιαίο πρωτάθλημα, το οποίο ξεκίνησε με τη συμμετοχή αντίστοιχων εκδόσεων της Huracan και με την αντικατάσταση στη γκάμα της ιταλικής εταιρείας από την Temerario, ήρθε η αλλαγή και για το Lamborghini Super Trofeo.
Εκτός από μοντέλο, έχουμε αλλαγή και στον κινητήρα. Ο ατμοσφαιρικός V10, δίνει τη θέση του σε V8 Biturbo, απόδοσης 641 αλόγων. Οι πιστοί της εταιρείας από τη Σαντ’ Άγκατα θα προσέξατε πως εκεί έχουμε μείωση - συγκεκριμένα148 άλογα λιγότερα από την Temerario δρόμου.
BUY NOW
Η ισχύς αυτή περνάει στον πίσω άξονα, μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων, που αντικαθιστά το διπλού συμπλέκτη αυτόματο 8 σχέσεων της «κανονικής» Temerario. Επιπρόσθετα, συναντάμε σύστημα ελέγχου πρόσφυσης 12 σημείων, εξάτμιση Capristo, φίλτρα αέρα BMC και ανάρτηση KW.
Πέρα από το μη εξηλεκτρισμένο σύστημα μετάδοσης και το νέο κιβώτιο, η αγωνιστική έκδοση Super Trofeo διαθέτει πολύ πιο άγριο αμάξωμα, με αποκορύφωμα μια τεράστια πίσω αεροτομή. Η Lamborghini δεν μοιράστηκε εικόνες του εσωτερικού αλλά προφανώς θα είναι σπαρτιάτικο, με roll cage που θα εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές FIA.
Το ενδιαφέρον είναι πως οι Ιταλοί έχουν ήδη αφήσει να εννοηθεί πως είναι πιθανό να δούμε και μία αντίστοιχη, ειδική έκδοση με άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους.